0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

گراواتار چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

گراواتور چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟ این سوال را اغلب کاربران جدید طراحی سایت وردپرس از ما می پرسند. در واقع ان ها می خواهند بدانند نماد خاکستری که در کنار نام آنها نشان داده می شود چیست و چگونه ایجاد می شود؟ و یا می خواهند بدانند چگونه این نماد را خاموش کنند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با گراواتار تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه

قبل از اینکه به سراغ گراواتار برویم، ابتدا باید یک نماد را پوشش دهیم. بهتر است بدانید نماد نمایشگر گرافیکی یک کاربر است. این نماد گرافیکی می تواند یک تصویر شخصی یا یک آیکون تصادفی باشد که می خواهید با آن ارتباط برقرار کنید. در زمانی که مردم با دنیای وب غریبه بودند از آیکون ها برای مشخص کردن اهدافشان استفاده می کردند. امروزه نیز یکی از جالب ترین بخش ها در مورد انجمن ها، این است که می توانید کاربران فعال را با علامت خاص خود به رسمیت بشناسید. در حالی که می دانید سپردن نام آن ها در ذهن بسیار سخت است. با گذشت زمان که طراحی سایت گسترش پیدا کرد هر کاربرکه برای اظهار نظر در سایت  اقدام به ثبت نام می نمود تصویر پروفایل او قابلیت نمایش پیدا می کرد. در نتیجه در راستای ساخت این تصویر گرواتار بوجود آمد.

گراواتار چیست؟

گراواتار ( Gravatar) یک سیستم آواتار شناخته شده جهانی است. چرا که میلیون ها نفر از مردم و کاربران وب سایت ها از آن استفاده می کنند. برنامه های محبوب مانند وردپرس دارای پشتیبانی داخلی Gravatar هستند. این بدین منظور است که وقتی یک کاربر با ایمیل خود دیدگاهی را در طراحی سایت فروشگاهی ثبت می کند، تصویر او به شرط از پیش ساخته شدن در سیستم گراواتار از سرورهای مربوطه دریافت و در کنار نظر او نمایش داده می شود.  

طراحی سایت اسپیناس

چرا باید گراواتار را اضافه کنم؟

اگر می خواهید در دنیای وب شناسایی شوید، باید از gravatar استفاده کنید. اگر طراحی سایت شما در زمینه فعالیت های تجاری، غیر انتفاعی، کسب و کار های کوچک و … است می بایست یک نام تجاری برای خود بسازید. در نتیجه باید از gravatar استفاده کنید. زیرا احتمال دارد که در وبسایت ها نظردهید. ابتدا ممکن است به گراواتور شما توجه زیادی نشود. اما اگر شخصی نظر شما را در سایت های متعدد بخواند، ممکن است از طراحی سایت شما دیدن کند.  به نظر ما، گراواتار نظر شما را برجسته می کند.

چگونه می توانم یک گراواتار داشته باشم؟

برای داشتن یک گراواتار به سادگی می توانید به وب سایت Gravatar بروید. با آدرس ایمیلی که برای نظردهی استفاده می کنید، در آن تبت نام کنید. سپس عکسی از خودتان اضافه نمایید. این تصویر می تواند تصویر خودتان، آرم شرکت یا هر چیز منحصر به فردی باشد. بهتر است این کار را حتما یک بار انجام دهید. زیاد این نماد را تغییر ندهید تا برای همگان شناخته شوید. در حال حاضر بیشتر تم های طراحی سایت شرکتی وردپرس به همراه نظرات، گراواتار نیز دارند.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%