0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

پیدا کردن آدرس ورود به صفحه وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

پیدا کردن آدرس ورود به صفحه وردپرس یکی از آموزش های لازم در زمینه وردپرس است. دراین مقاله، به شما نشان خواهیم داد که چگونه به قسمت مدیریت سایت وردپرس وارد شویم؟

چرا به آدرس ورود نیاز دارید؟

صفحه ورود، دروازه ای بین شما و داشبورد مدیریت طراحی سایت است که به عنوان منطقه مدیریت شناخته می شود. پس از وارد شدن، به پنل مدیریت می توانید پست ها و صفحات جدید ایجاد کنید. همچنین می توانید طرح خود را تغییر داده و افزونه ها را نیز اضافه کنید.

چگونه پیوند ورود وردپرس را پیدا کنیم؟

یک وردپرس معمولی را بر روی یک هاست خوب نصب کنید. اکنون می بایست کلمات login و یا admin را به پایان آدرس URL طراحی سایت خود اضافه کنید.

مثال:

www.example.com/admin/

www.example.com/login/

با نوشتن هریک از این آدرس های اینترنتی به صفحه ورود به وردپرس هدایت می شوید. اما اگر به هر دلیلی، نشانی اینترنتی شما به درستی کار نکرد، می توانید با اضافه کردن عبارت wp-login.php به انتهای آدرس خود وارد صفحه لاگین شوید. مانند:

www.example.com/wp-login.php

حالت های نصب وردپرس:

  • اگر شما وردپرس را در یک پوشه داخلی مانند wordpress نصب کردید، لازم است برای ورود به صفحه مدیریت طراحی سایت وردپرسی خود آدرس را با یکی از فرمت های زیر وارد نمایید:

www.example.com/wordpress/login/

www.example.com/wordpress/wp-login.php

  • اگر وردپرس را در یک زیر دامنه نصب کردید، فرمت آدرس ورود به پنل مدیریت به شکل زیر است:

subdomain.example.com/login/

subdomain.example.com/wp-login.php

در واقع هنگامی که وارد سیستم شوید، به قسمت مدیریت سایت که در پوشه wp-admin قرار دارد، دسترسی پیدا می کنید. بنابراین می توانید با وارد کردن آدرس وبسایت خود به شکل زیر به طور مستقیم به منطقه مدیریت طراحی سایت دسترسی داشته باشید:

www.example.com/admin/

www.example.com/wp-admin/

هریک از آدرس های لاگین فوق این موضوع که قبلا وارد سیستم شده اید را بررسی می کنند. اگر ارتباط قبلی شما در اینترنت هنوز وصل باشد به داشبورد وردپرس هدایت می شوید. در غیر این صورت، صفحه لاگین وردپرس نمایش داده می شود.

چگونه صفحه ورود وردپرس را به خاطر بسپاریم؟

اگر برای به خاطر سپردن لینک ورود به سایت با مشکل مواجه شدید. توصیه می کنیم آن را بوک مارک یا نشانه گذاری نموده تا به لیست آدرس های نشان شده اضافه شوند.البته می توانید این لینک را در پایین صفحه، نوار کناری یا در منوی وب سایت خود اضافه کنید. دو روش بسیار آسان برای انجام این کار وجود دارد:

  • افزودن پیوند ورود به منوهای وبسایت

برای انجام این کار در پنل مدیریت وارد منوی Appearance شده و زیر منوی Menus را انتخاب کنید . بعد روی زبانه لینک کلیک کنید تا باز شود. سپس آدرس لینک و متن ورود را وارد نمایید. هنگامی که این مراحل را انجام دادید، بر روی دکمه افزودن به منو کلیک کنید تا لینک مربوطه اضافه شود. فراموش نکنید که در آخر بر روی دکمه Save Menu برای ذخیره سازی تغییرات داده شده کلیک کنید.

طراحی سایت اسپیناس

 

  • استفاده از ویجت پیش فرض متا

ویجت Meta سه لینک ورود به سیستم، RSS های سایت و وبسایت WordPress.org را به طراحی سایت شما می افزاید. برای اضافه کردن ویجت از منوی Appearance گزینه Widgets را نتخاب کنید. صفحه ای باز می شود که می توانید ویجت متا را بوسیله موس کشیده و آن را به نوار کناری وبسایت یا منطقه ویجت آماده بکشید. در ضمن اگر تمایل به استفاده از  ویجت متا ندارید، می توانید ویجت منو را استفاده کنید.

طراحی سایت

بهتر است بدانید می توان لینک ورود وردپرس را در پایین صفحه، نوار کناری و یا هر منطقه ای از ویجت آماده اضافه نمود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%