0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

پکیج طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

پکیج طراحی سایت

شرکت های طراحی سایت پکیج هایی دارند که طبق آن به مشتری های خود خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند. این پکیج ها شامل موارد زیر می باشد:

طراحی سایت فروشگاهی

برخی افراد یا شرکت ها مایلند برای فروش محصولات خود از سایت استفاده کنند و کالاهای خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند. سایت های فروشگاهی به درگاه بانک متصل شده و کاربر سایت می تواند هزینه محصول یا کالا را اینترنتی پرداخت نموده و جنس را خریداری نماید.

طراحی سایت

برخی از نکاتی که در طراحی سایت های فروشگاهی باید رعایت شوند:

  • امکان فیلترینگ یا دسته بندی محصولات؛ در این سایت ها مخصوصاً اگر تعداد و تنوع اجناس بالا باشد، دسته بندی از اهمیت خاصی برخوردار است. فیلترینگ مانند یک قیف عمل کرده و تنها محصولاتی را در نتایج به شما نشان می دهد که حاوی ویژگی هایی باشد که شما تعیین کرده اید.
  • سرعت بالا؛ این سایت ها به دلیل اینکه کاربر برای خرید محصول می بایستی مراحل متعددی (مانند جستجوی محصول، افزودن محصولات به سبد خرید، وصل شدن به درگاه بانک) را طی کند، باید سرعت بسیار مطلوبی داشته باشد تا از خسته شدن او جلوگیری به عمل آید.

طراحی سایت

  • سئوی سایت؛ در صورتی که سایت شما سئوی خوبی داشته باشد از نظر موتورهای جستجو رتبه مطلوبی داشته و در جستجوهای صورت گرفته در آن ها در نتایج اولیه ظاهر می شود. در نتیجه احتمال ورود کاربران به سایت شما زیاد شده و فروش شما بالا می رود.
  • امنیت سایت؛ از آن جا که افراد سودجو و هکرها بسیار زیاد هستند، دقت کنید که طراحی سایت فروشگاهی شما توسط یک شرکت باتجربه صورت بگیرد.
  • ریسپانسیو بودن؛ سایت فروشگاهی باید در تمامی دستگاه ها با اندازه های مختلف صفحه به خوبی نمایش داده شود. به این دلیل که تعداد زیادی از کاربران توسط موبایل یا تبلت وارد سایت می شوند.

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت

بعضی از شرکت ها تمایل به معرفی شرکت خود از طریق سایت را دارند. داشتن سایت تا حد زیادی به شرکت اعتبار می بخشد. و هر شخصی در هر زمان که تمایل داشته باشد می تواند از طریق مراجعه به سایت با شرکت، اعضای آن، سوابق و افتخارات به دست آمده توسط شرکت آشنا شود.

طراحی سایت شخصی

ممکن است هر فردی بخواهد سایتی مخصوص به خود را داشته باشد. شخص این امکان را دارد که صفحه ای جهت معرفی خود و بیان سوابق و مهارت های خود داشته باشد، در قسمتی از سایت، راه های برقراری ارتباط با خود را قرار دهد، فایل های دلخواه خود مانند ویدئوها و فایل های صوتی و … را در سایت خود قرار دهد و یا حتی از طریق سایت خود به تبلیغات بپردازد.

طراحی سایت ارزان

طراحی سایت

برخی شرکت ها در پکیج های خود طراحی سایت ارزان را نیز قرار می دهند. که مخصوص افراد یا شرکت هایی است که جدیداً کسب و کار خود را شروع کرده و توانایی پرداخت هزینه های بالا را ندارند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%