0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

ویدئوهای خود را روی سایت بارگذاری نکنید!

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

ویدئوهای خود را روی سایت بارگذاری نکنید! چرا؟!! این سوال یکی از کاربران ما است. البته پاسخ مثبت است اما شما را به انجام این کار توصیه نمی کنیم. در این مقاله به شما خواهیم گفت چرا هرگز نباید ویدیو را در  وبسایت وردپرس آپلود کنید. تصاویر، صدا و ویدئو طراحی سایت را غنی می کند. اضافه کردن فیلم ها به وب سایت شما، قطعا محتوا را زیاد می کند. همچنین با انجام این کار واکنش مخاطبان شما به آن افزایش می یابد. با این حال، بیشتر افرادی که از سیستم وردپرس استفاده می کنند، ترجیح می دهند از یک سرویس اشتراک گذاری ویدیو مانند یوتیوب  یا ویمو برای آپلود ویدیوهای خود استفاده کنند.

تفاوت آپلود و قرار دادن

قبل از توضیح اینکه چرا هرگز نباید فیلم ها را در وبسایت وردپرسی خود آپلود کنید، بگذارید تفاوت بین آپلود و جاسازی را بیان کنیم.

آپلود فیلم و یا تصاویر به این معنی است که شما آن ها را در سایت خود میزبانی خواهید کرد. این کاری است که ما انجام آن را توصیه می کنیم.

اما جاسازی یا Embed کردن ویدئو و تصویر به معنی قراردادن کدهای آن ها که در یک سایت دیگر مانند یوتیوب آپلود شده اند در میان پست های طراحی سایت است. البته توصیه ما به قراردادن کد ها در زمان نیاز است.

 

طراحی سایت اسپیناس

اشتراک گذاری آسان

قرار دادن کد ویدئو در وردپرس ساده تر است. شما می توانید فقط با چسباندن URL یک فیلم آپلود شده در یوتیوب یا سایر سایت های اشتراک گذاری ویدیو درون پست های طراحی سایت شرکتی آن ها را به اشتراک بگذارید. مزیت دیگر استفاده از اشتراک گذاری، مدیریت بهتر کانال در یوتیوب است. از طرفی در سیستم طراحی سایت وردپرس جداسازی بخش ویدئویی از تصاویر و سایر آپلودها، آنقدر ساده نیست که بتوان به راحتی آن را ایجاد نمود. در ضمن شما می توانید ویدیو خود از یوتیوب به رسانه های اجتماعی ارسال و مخاطبان گسترده تری را جذب کنید و با آپلود ویدئو در یوتیوب و سایر سایت های مرتبط، راه اشتراک گذاری را برای کاربران آسان تر می کنید.

پهنای باند

طراحی سایت

 

آپلود فیلم ها در وب سایت پهنای باند شما را خواهد گرفت. فیلم های با کیفیت بالاتر پهنای باند بیشتری را می گیرد. اگر کاربران اجازه جاسازی آن را در وب سایت های دیگر دارند، هر بار که ویدیویی در جایی دیگر نمایش داده می شود، پهنای باند چند برابر می شود. همچنین می بایست افزونه های بیشتری برای مدیریت و نمایش فیلم های خود اضافه کنید که ین افزونه ها بار سرور شما را افزایش می دهند. اگر از هاست اشتراکی استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که هاست شما وبسایت را تعلیق خواهد کرد و آن را به طور موقت از بین می برد.

رویت و ترافیک

طبق رتبه بندی الکسا، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی جهان و سومین وب سایت پربازدید است. همین موضوع بسیاری از صاحبان وب سایت را وادار به آپلود فیلم های خود در یوتیوب می کند. از بحث بالا نتیجه گرفتیم که آپلود ویدیو در یوتیوب بیننده های بیشتری را نسبت به آپلود آن در وب سایت به ارمغان می ورد. ویژگی های شبکه اجتماعی یوتیوب و سایر وب سایت های اشتراک گذاری ویدیو محبوبیت فیلم های شما را به صورت ویروسی افزایش می دهد.

بهینه سازی کیفیت ویدئو

هنگامی که فیلمی را در سایت هایی مانند یوتیوب یا ویمئو آپلود می کنید، آن ها هر ویدیو را برای یک تجربه بهتر وب پردازش می کنند. بینندگان می توانند انتخاب کنند که می خواهند ویدیو خود را در چه وضوحی؟ بالا و یا پایین؟ تماشا کنند. همچنین این وب سایت ها تلاش می کنند تا به طور خودکار اتصال اینترنت و نوع دستگاه کاربر را شناسایی کنند و ویدیو را با کیفیتی که برای بیننده مناسب است، پخش کنند. اما از معایب دیگر آپلود ویدئو در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، از دست دادن بهینه سازی آن است. در نتیجه ویدئوی شما با کیفیت واقعی خودش نمایش داده می شود، شما پهنای باند بیشتری را صرف می کنید و تجربه کاربری از بین می رود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%