0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

نمایش آخرین نظرات در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

آیا شما هم به دنبال راهی برای نمایش آخرین نظرات در وردپرس هستید؟ نحوه اضافه کردن نظرات اخیر در نوار کناری وردپرس خود یکی از سوالات اخیر کاربران ما است. در این مقاله به شما نحوه نمایش نظرات اخیر در نوار کناری وردپرس و دیگر مناطق ویجت آماده را آموزش می دهیم.

ویجت نظرات پیش فرض اخیر در وردپرس

داخل وردپرس ابزاری است به نام  ویجت نظرات اخیر است که می توانید به راحتی آن را به نوار کناری خود اضافه کنید. بدین ترتیب به قسمت ابزارک ها رفته و از منوی Appearance گزینه Widgets و نهایتاً گزینه ویجت نظرات اخیر را انتخاب کنید.

 

طراحی سایت

 

همچنین با باز شدن پنجره بالا شما می توانید یک عنوان برای ویجت خود انتخاب کنید و تعداد نظراتی را که می خواهید نمایش داده شود را کادر مربوطه وارد کنید. سپس برای ذخیره تنظیمات ویجت روی دکمه ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید از طراحی سایت خود بازدید کنید تا عملکرد ویجت نظرات اخیر را به صورت واقعی ببینید.

ویجت بهتر نظرات جدید در وردپرس

همانطور که می بینید ویجت نظرات پیش فرض اخیر فقط نشان دهنده نام نویسنده و عنوان پست است. اطلاعات زیادی در مورد خود نظر وجود ندارد که باعث می شود آن بسیار ساده باشد.

حالا موضوع این است که چگونه می توانید ویجت نظرات بهتر اخیر را به نوار کناری وردپرس خود اضافه کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین خوب نظرات را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، از صفحه صفحه ابزارک ها گزینه appearance را انتخاب کنید. سپس ویجت نظرات مناسب را به نوار کناری اضافه کنید.

 

طراحی سایت اسپیناس

همان طور که در تصویر فوق ملاحظه می کنید ویجت نظرات سازنده گزینه های مختلف بسیاری دارد. در میان این گزینه ها، گزینه ای را برای نمایش نماد نویسنده نظر و توضیح مناسب آن پیدا خواهید کرد.

وردپرس با استفاده از Gravatar به طور خودکار نماد تصویر شخص صاحب نظر را نمایش می دهد. شما می توانید اندازه و طول مناسبی را برای تصویر gravatar نویسنده نظر تعریف کنید. همچنین به شما امکان نمایش نظرات اخیر در ویجت را می دهد.

 

طراحی سایت

 

فراموش نکنید که بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تنظیمات ویجت خود را ذخیره کنید. اکنون می توانید وب سایت خود را برای دیدن نظرات اخیر به همراه تصاویر نویسنده آن ها در عمل ببینید. ویجت آخرین نظرات به همراه نظر و عکس کوچک نویسندگان گراواتار است.

شما می توانید ظاهر نظرات اخیر را با ویرایش کد CSS در قالب طراحی سایت تنظیم کنید. همچنین می توانید از پلاگین CSS Hero استفاده کنید که اجازه می دهد ظاهر هر عنصر در سایت را بدون نوشتن کد CSS یا HTML تغییر دهید.

امیدواریم که این مقاله به شما در چگونگی نحوه نمایش نظرات اخیر در نوار کناری وبسایت وردپرس کمک کرده باشد.

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%