0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت در غرب تهران

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت در غرب تهران

داشتن یک وب سایت موفق می تواند کمک شایانی در معرفی کسب و کار شما به افراد جامعه داشته باشد. در صورتی که طراحی سایت را انجام دهید و از خدمات آن بهره ببرید، پس از مدت نه چندان طولانی محصول یا کالای شما به یک برند تبدیل می شود.

طراحی سایت ارزان

حال اگر انتظار داشته باشید که با صرف هزینه ای اندک به این خواسته خود دست یابید ممکن است نتیجه جالبی برای شما نداشته باشد. به این دلیل که طراحی سایت ارزان ممکن است از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشد اما، از نظر سایر ویژگی ها دارای کیفیت مطلوب نیست.

طراحی سایت

شخص یا شرکتی که در ازای دریافت مبلغ پائینی برای شما وب سایت آماده می کند، به اندازه همان مبلغ نیز به شما خدمات ارائه می دهد. به این معنی که ممکن است سرعت سایت شما از حد مطلوب پائین تر باشد، در این صورت گوگل رتبه خوبی به سایت شما نمی دهد و در نتایج جستجو سایت شما جزء نتایج اولیه ظاهر نخواهد شد.

همچنین گرافیک سایت شما که یکی از مهم ترین موارد یک سایت است، به دلیل ارزان بودن سایت، زیاد جذاب و کاربر پسند نمی باشد. و به این دلیل که معمولاً از قالب های آماده برای آن ها استفاده شده است، ممکن است چندین سایت دیگر با ظاهر و گرافیکی شبیه سایت شما وجود داشته باشد.

امنیت این گونه وب سایت ها نیز در حد مطلوب نمی باشد. چون ممکن است افرادی از پیش در کدنویسی آن دست برده و تغییراتی در آن ایجاد کرده باشند که امنیت سایت شما را به مخاطره بیندازد. مخصوصاً اگر وب سایت شما فروشگاهی باشد، اهمیت داشتن امنیت برای آن دو چندان خواهد شد.

طراحی سایت

بنابراین به این نکته دقت داشته باشید که هزینه شما برای طراحی سایت در صورتی که به شرکت های معتبر مراجعه کنید به هیچ عنوان هدر نرفته و در آینده نزدیک شاهد اثرات آن بر کسب و کار خود خواهید بود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%