0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت ارزان در تهران

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت ارزان در تهران

اگر شما نیز در فکر داشتن یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید، و تمایل دارید هزینه این کار برای شما زیاد نباشد به چندین مورد دقت کنید. قیمت طراحی سایت باید در حد متعارفی باشد و در واقع مشتری به اندازه خدمات دریافتی خود هزینه کند. اینکه ما انتظار داشته باشیم یک سایت ارزان قیمت کارآیی زیادی برای ما داشته باشد، منطقی به نظر نمی رسد.

مشکلات در طراحی سایت

طراحی سایت

به عنوان مثال شما نمی توانید از وب سایتی که با قیمت پائین آماده و به شما تحویل داده شده است انتظار داشته باشید که سئوی خوبی داشته باشد. این به خاطر استفاده این شرکت ها از قالب های آماده است. برخی از این قالب ها دارای اشکالات و ایراداتی در کدنویسی هستند. که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در وب سایت شما شود.

این مشکلات در کدنویسی روی سرعت بارگذاری وب سایت شما نیز اثر می گذارد و چون یکسری از کدهای غیر ضروری در آن وجود دارد حجم وب سایت بالا رفته در نتیجه سرعت سایت پائین می آید. که خود سرعت سایت نیز یکی از عوامل مهم برای موتورهای جستجو می باشد که طبق آن به سایت رتبه می دهند.

در واقع سرعت بارگذاری سایت ها اگر از 6 ثانیه بیشتر باشد یک نکته منفی محسوب می شود و به طور معمول گوگل این سایت ها را در نتایج اولیه در جستجوها نمایش نمی دهد.

امنیت نیز مورد مهمی است که در قالب های آماده کمتر روی آن تمرکز می شود و احتمال ایجاد مشکلات امنیتی برای صاحبان آن ها در آینده وجود دارد.

طراحی سایت

همه این موارد بسیار مهم هستند و بهتر است قبل از اینکه هزینه ای هرچند کم برای وب سایت ارزان کنار بگذارید، کمی در این مورد تحقیق کرده و به شرکتی حرفه ای برای طراحی سایت مراجعه کنید. و نگران هزینه ای که برای وب سایت خود می کنید، نباشید چون در آینده بدون نگرانی در مورد سایت می توانید به سایر کارهای خود بپردازید و شاهد تأثیرات آن بر رونق کسب و کار خود باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%