0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

ایجاد پست خصوصی در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

چگونه یک پست خصوصی در وردپرس ایجاد کنیم؟ دانستن این پاسخ یکی از رازهای جذابیت انواع طراحی سایت وردپرس است. بهتر است بدانید برخلاف پستهای معمول WordPress، یک پست خصوصی برای بازدیدکنندگان وبسایت شما قابل مشاهده نیست. فقط کاربران با مجوزهای خاصی که از طرف سیستم به آن ها داده شده است می توانند وارد آن شده و پست را مشاهده نمایند. در این مقاله، ما شما را با چگونگی نحوه ایجاد پست خصوصی در وردپرس آشنا خواهیم نمود.

یک پست خصوصی در وردپرس چیست و چگونه کار می کند؟

یک پست خصوصی در وردپرس برای عموم قابل رویت نیست. فقط کاربرانی که با مجوزهای درست وارد شده اند می توانند در این میان پست های وبلاگ شما را مشاهده کنند. وردپرس دارای یک سیستم اعطا نقش کاربر می باشد که مجوزها و قابلیتها را به نقشهای مختلف کاربران اختصاص می دهد. هر کاربر وردپرس دارای یک نقش اختصاص یافته است که به او امکان انجام وظایف خاص در یک وبسایت را میدهد.

هر کاربری که مجوز انتشار یک پست را داشته باشد می تواند یک پست خصوصی ارسال نموده و آن را منتشر کند. این پست برای کاربر و نقش های زیر قابل مشاهده است:

  • Administrator : این شخص می تواند هر پست خصوصی ایجاد شده توسط هر کاربر را در یک سایت وردپرس می  ایجاد، ویرایش و حذف کند.
  • ویرایشگر: ویرایشگر می تواند هر پست خصوصی ایجاد شده توسط کاربران را ایجاد، ویرایش و حذف کند.
  • نویسنده : نویسنده می تواند پست های خصوصی خود را ایجاد، منتشر، ویرایش، مشاهده و حذف کند اما نمی تواند پست های خصوصی ایجاد شده توسط کاربران دیگر را مشاهده کنند.

نحوه ایجاد پست خصوصی در وردپرس

ابتدا باید یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید. همچنین می توانید یکی از پست های موجود را برای خصوصی شدن ویرایش کنید. برای انجام این کار در صفحه ویرایش پست، می بایست در کادر «انتشار» روی لینک «ویرایش» در کنار گزینه «قابل مشاهده» کلیک کنید.

طراحی سایت

اکنون گزینه هایی را برای ایجاد یک پست مهم، با رمز محافظت شده یا خصوصی خواهید دید. گزینه خصوصی را انتخاب کنید و سپس دکمه OK را برای ادامه کلیک کنید.

طراحی سایت

اکنون میتوانید ویرایش پست را ادامه داده و یا آن را ذخیره یا انتشار دهید. در این مرحله گر از وب سایت خود بازدید نمایید، با پیغام و تصویر زیر مواجه می شوید.

طراحی سایت

شایان ذکر است کاربرانی که مجاز به دیدن پست های خصوصی نیستند، آن را نمی بینند.

نکته: تصاویری که شما به یک پست خصوصی اضافه می کنید خصوصی نیستند و توسط نویسندگان دیگر می توانند در کتابخانه رسانه مشاهده شوند. تصاویر همچنین می تواند توسط هر کسی که دارای URL تصویر است مشاهده شود.

امیدواریم با استفاده از مقالات آموزشی ما در زمینه وردپرس بتوانید از طراحی سایت لذت ببرید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%