0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

 آنچه باید از سئو تکنیکال بدانید ( آپدیت 2019)

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 آنچه باید از سئو تکنیکال بدانید ( آپدیت 2019)

در مقاله امروز طراحی سایت می خواهیم در مورد سئوی فنی یا تکنیکال برای شما توضیحاتی بدهیم و در ادامه  آنچه باید از سئو تکنیکال بدانید ( آپدیت 2019) را به شما آموزش دهیم.

ممکن است شما مقاله های بسیاری در مورد سئوی فنی خوانده باشید که با هم در تناقض باشد. با این وجود برخی دانش های اساسی در مورد سئو طراحی سایت فنی تر است به عنوان مثال تفاوت هایی بین سایت هایی با رتبه بالاتر و سایت هایی که رتبه ای ندارند وجود دارد . سئوی تکنیکال آسان نیست اما در اینجا به زبان ساده تر به کار تکنیکال در وب سایت را به شما می گوییم تا سایت خود توسعه دهید.

 

سئوی تکنیکال چیست؟

سئوی فنی به منظور افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر است یعنی طراحی سایت شرکتی و طراحی سایت فروشگاهی برای بالا بردن رتبه های وب سایت از سئوی فنی استفاده می کنند . سرعت سایت باعث می شود که برای خزنده های موتورهای جستجوگر خزیدن آسان تر و قابل درک تر باشد. سئوی تکنیکال بخشی از سئوی دورن صفحه ای است که روی سئوی داخلی تمرکز بر بهبود عناصر در وب سایت برای کسب رتبه های بالاتر دارد.

چرا باید سایت خود را از لحاظ تکنیکال بهینه کنید؟

گوگل و سایر موتورهای جستجو می خواهند که بهترین نتیجه ممکن را به کاربران خود بدهند. بنابراین ربات های گوگل صفحات متعدد وب سایت را خزیده و ارزیابی می کنند. این عوامل به تجربه کاربر بستگی دارد مثلا سرعت بارگذاری صفحه . همچنین عوامل دیگر هم به ربات های خزنده کمک می کند تا سایت شما را ارزیابی کنند. اگر این کار را به خوبی انجام دهید ممکن است رتبه های بالاتر در موتور جستجو پاداش شما باشد.

همچنین روش دیگری نیز وجود دارد: اگر در سایت خود اشتباهات تکنیکال انجام دهید ارتکاب این اشتباهات برای شما هزینه هایی خواهد داشت. اما یک تصور غلط وجود دارد که شما تمامی کارهایی که روی سایت انجام می دهید برای جلب رضایت موتورهای جستجوگر باشد و روی سئو تکنیکال تمرکز نداشته باشید. یک وب سایت و طراحی سایت شرکتی باید در وهله اول خوب کار کند. وب سایت سریع و استفاده از آن آسان باشد. ایجاد یک بنیاد و پایه قوی برای کاربرانی که از سایت استفاده می کنند و همزمان برای موتورهای جستجو نیز باشد.

طراحی سایت

آنچه باید از سئو تکنیکال بدانید ( آپدیت 2019)

ویژگی های وب سایت بهینه تکنیکال چیست؟

یک وب سایت از لحاظ فنی باید تکنیکال باشد که خزیدن برای ربات ها آسان باشد. یک راه تکنیکال برای این که سایت را بهینه کنید این است که موتورهای جستجو به آسانی به وب سایت شما دسترسی داشته باشند محتوا است . محتوا به ربات ها کمک برای خزیدن می کند . اما نکته تکنیکال مهم این است که کپی کردن مطالب است که از کپی کردن محتوا روی سایت جلوگیری کنید. لینک های در محتوا مهم هستند که پیوندها در محتوا درست ارتباط داده شود.

طراحی سایت

  1. سریع باشد

امروزه ، صفحات وب باید با سرعت بارگزاری شوند. کاربران تحمل و صبر ندارند که وب سایت شما دیر بارگزاری شود. در سال 2016 تحقیقاتی نشان داده است که 53 درصد  بازدیدکنندگان از وب سایت که از طریق موبایل اقدام می کنند اگر در کمتر از 3 ثانیه  وب سایت باز نشود آن پیج را ترک می کنند. بنابراین اگر وب سایت شما کند است کاربران برای بازدید آن ناامید می شوند و به وب سایت دیگر خواهند رفت. پس ترافیک از وب سایت شما کاسته می شود.

گوگل خوب می داند که صفحاتی که کند هستند کاربران تجربه خوبی از آن نخواهند داشت. بنابراین صفحات وب هرچه سریعتر بارگزاری شود از نظر تکنیکال بهتر است که ترافیک وب سایت را بالا می برد. اگر شما نمی دانید وب سایت به اندازه کافی سریع است یا نه ؟ می توانید از آزمون های آنلاین برای تست سایت خود استفاده کنید. این آزمون ها به شما نکاتی در مورد بهینه کردن وب سایت ارائه می دهد می توانید ازاین نکات بهره مند شوید.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%