0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

فروشگاه ساز رایگان

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت فروشگاه ساز رایگان

برای انتخاب یک فروشگاه ساز رایگان شاید کار سخت و پیچیده ای باشد. اما شرکت اسپیناس در این مقاله می خواهد انتخاب شما را برای انتخاب یک نرم افزار مناسب طراحی سایت شما را آسان کند. کافی است که این سیستم ها بر روی فضای میزبانی خود پیاده سازی کنید.

در ابتدا به مقایسه سیستم های فروشگاه ساز رایگان می پردازیم.

انواع فروشگاه ساز رایگان:

PrestaShop یک سیستم فروشگاه ساز بسیار قوی است که با امکانات بسیار زیاد است. که به راحتی میتوانید بر روی فضای میزبانی خود بارگذاری کنید . زمانی که بارگذاری شد در بخش مدیریتی سیستم از امکانات و قابلیت های آن استفاده کنید. برخی از امکانات این سیستم می توان به موجودی کالا، سفارش و ارسال اشاره کرد حتی به درگاه بانک هم متصل می شود و مشتری به راحتی می تواند از فروشگاه خرید کند.

Opencart یک سیستم فروشگاه ساز است که سبد خرید آنلاین رایگان و ظاهری زیبادارد. این سیستم در موتورهای جستجوگر بهینه سازی شده است که براحتی جستجو می شود و همچنین نکته مهم در مورد این سیستم این است که مشتریان بر روی محصولات می توانند نظرات خود را بنویسند.

Magento یک سیستم فروشگاه ساز رایگان برای حرفه ای می باشد. قابلیت ها و امکانات هایی که این سیستم دارد می تواند تمام نیازها را مرتفع سازدو همچنین در موتورهای جستجوگر بهینه سازی شده است و صفحات بهینه در موتورهای جستجوگر می شود.

Agoracart این فروشگاه بسیار محبوب است. در بخش مدیریتی یک بخش CSS دارد که می توان قالب فروشگاه را به راحتی تغییر داد. این سیستم دارای بخش تنظیمات نامحدود است که حتی می تواند مالیات و روش های پرداخت مختلفی را تنظیم نمود.

Zencart سیستم فروشگاه ساز رایگان که بسیار کاربرپسند است که روی شرکا و فروشنده ها مانور می دهد. از روش های پرداختی بسیاری ساپورت می کند و حتی سیستم تخفیف و کوپن تخفیف هم دارد.

Oscommerce یک سیستم فروشگاه ساز رایگان با قابلیت و امکانات بسیار زیاد است. این سیستم به راحتی بر فضای میزبانی نصب می شود. دارای بک آپ گیری بسیار راحت است و از واحدهای پولی مختلف پشتیبانی می کند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%