0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت آسان

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت آسان

در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و گسترش دنیای مجازی و اینترنت اکثر افراد و شرکت ها به دنبال راه اندازی وب سایت مخصوص به خود هستند. رقابت در دنیای مجازی بسیار زیاد شده و داشتن سایت کار شرکت ها و فروشگاه های بزرگ را رونق بخشیده است.

احتمال دارد که برخی افراد یا شرکت ها بخواهند وب سایت خود را به آسانی ایجاد کرده و بابت آن هزینه ای متقبل نشوند. در ابتدا به نظر می رسد که طراحی سایت با استفاده از قالب های آماده و راه اندازی آن کار ساده و راحتی می باشد. اما با وارد شدن به این حیطه متوجه خواهید شد که زیاد هم راحت نیست.

طراحی سایت

اگر شما نیز صاحب شرکت یا فروشگاه هستید یا می خواهید یک وب سایت شخصی داشته باشید، باید بدانید که هر کاری باید توسط متخصص و کاردان خود صورت بگیرد. اگر خودتان و با استفاده از قالب های آماده سایتی را راه اندازی کنید، ممکن است اوایل همه چیز خوب به نظر برسد، اما پس از مدتی شاهد ایجاد مشکلاتی در سایت خود می شوید. که چگونگی برطرف کردن آن ها را نمی دانید.

پس بهتر است از ابتدا کار طراحی سایت اسپیناس خود را به یک شرکت طراحی سایت حرفه ای و با تجربه واگذار کنید. احتمالاً در مورد اختصاص دادن هزینه برای این کار دچار شک و تردید می شوید، اما باید این اطمینان را به شما بدهم که پس از مدت زمان نه چندان طولانی هزینه شما برمی گردد و علاوه بر آن سود زیادی نیز نصیبتان خواهد شد.

طراحی سایت

ویژگی های یک سایت قابل قبول

سایتی که راه اندازی می شود باید نمای جذابی داشته باشد تا کاربر را به خود جذب کند. ظاهر سایت شما باید روح داشته باشد به این معنی که بهتر است از تصاویر متحرک و انیمیشن ها در آن استفاده شود. یک شرکت با تجربه می داند که دقیقاً این کار را چگونه باید انجام دهد تا بهترین نتیجه را بگیرد.

امکاناتی که یک سایت می تواند داشته باشد بسیار زیاد است. مهم این است که کدام یک از این امکانات به کار شما می آیند. ممکن است یک سایت نیاز به گالری تصاویر داشته باشد و دیگری از قابلیت فروش محصول برخوردار باشد. این به نوع کسب و کار هدف شما از طراحی سایت بستگی دارد.

بحث بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، نکته ای است که باید در همه سایت ها رعایت شده و به خوبی انجام شود. مطمئناً اگر شما دانش این کار را نداشته باشید، سایتی را ایجاد خواهید کرد که هیچ رتبه ای در موتورهای جستجو کسب نخواهد کرد.

اکثر قالب های آماده دارای کدهای ناکارآمد بسیاری هستند که تنها حجم سایت شما را بالا برده در نتیجه سرعت بارگذاری آن را به شدت کاهش می دهند، و اگر شما دانش کدنویسی نداشته باشید نمی توانید تشخیص دهید که کدامیک از کدها مسئول چه بخشی از سایت شما می باشند.

طراحی سایت

در نهایت باید بگوییم که بهتر است از فکر طراحی سایت آسان و ارزان که توسط خود شما صورت بگیرد بیرون آمده و به دنبال شرکتی حرفه ای در این زمینه باشید. به قول معروف «کار را به کاردان بسپارید»!

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%