0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

یک سایت مثل فیلمو می خواهم؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

یک سایت مثل فیلمو می خواهم؟

خیلی از کاربران با ما تماس می گیرند و می گویند یک سایت مثل فیلمو می خواهم؟ و می خواهند یک وب سایت برای ویدئو و فیلم مثل آیو، آپارات ، نماشا و … داشته باشند. در مقاله امروز طراحی سایت می خواهیم در مورد موضوعی باهم صحبت کنیم که به آن  تلویزیون تعاملی یا IP TV می گویند با هم صحبت کنیم .

تلویزیون تعاملی یا IP TV چیست؟

تلویزیون تعاملی یا IP TV اختصار عبارت Internet Protocol Television تلویزیون پروتکل اینترنتی است. یکی از سرویس هایی است که کاربران می توانند در بستر اینترنت برنامه های دلخواه تلویزیونی را تماشا کنند.

در نگاه یک بیننده و تماشاکننده تلویزیون آی پی تی وی بسیار ساده باشد. مثلا فکر کند برای تماشا تی وی بجای دریافت آن از طریق دریافت امواج آنتن ها از طریق اینترنت ، برنامه های بارگذاری شود. اما میزان سرعت اینترنت و پهنای باند معمولی نیست. از نگاه متخصصان این کار پیچیده و بسیار سخت است .

یک سایت مثل فیلمو می خواهم؟

انواع IP TV

آی پی تی به سه نوع وجود دارد که به این سه نوع اجرا می شود.

سرویس نت : با پرداخت هزینه ای می توانید ویدئو درخواستی خود را به صورت آنلاین درهمان لحظه یا بعداً ،در وب سایتی مشاهد کنید.

یکی دیگر از IP TV را شبکه های معروف تلویزیونی دارند مثلا شبکه بی بی سی از یک سامانه برای نمایش اینترنتی استفاده می کند که در دسترس کاربران قرار داده است. این نوع قابلیت و توانایی ضبط برنامه ها را دارا می باشد.

و نوع آخری از IP TV است که همزمان با پخش اصلی از تلویزیون می تواندی از طریق اینترنت نیز برنامه ها را مشاهده کنید.

هر سه نوع قالب IP TV را می توانید با یک جستجوی ساده از طریق اینترنت قابل مشاهده هستند.

یک سایت مثل فیلمو می خواهم؟

تلویزیون سنتی

تلویزیون سنتی به صورت یک طرفه بوده است اما امروز ما شاهد این هستیم که ترکیب تلویزیون و اینترنت توانسته تجربیات خوب و تعاملی تری را در اختیار کاربران قرار دهد. در آینده خیلی نزدیک خواهیم دید که تلویزیون های سنتی برکنار خواهند رفت و برنامه های آن از طریق اینترنت پخش خواهد شد و بینندگان در برنامه های تلویزیونی تعاملی بیشتری را خواهند داشت.

 

طراحی سایت اشتراک ویدئو

در بالا در مورد سایت های نظیر فیلمو صحبت کردیم و گفتیم که این وب سایت ها به صورت IP TV هستند. شاید شما بخواهید یک وب سایتی برای اشتراک گذاری ویدئو بخواهید  که ما در این زمینه به شما کمک می کنیم که طراحی سایت  برای اشتراک گذاری ویدئو ها داشته باشید.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%