0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

یادگیری طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

یادگیری طراحی سایت

با توجه به رونق زیادی که چند سال اخیر در صنعت طراحی سایت مشاهده می کنیم، افرادی هستند که به این کار علاقه مند شده و به دنبال یادگیری طراحی سایت هستند. که شخص پس از یادگیری هم قادر است برای خود طراحی سایت داشته باشد و هم در شرکتی شروع به کار کرده و از آن کسب درآمد کند.

طراحی سایت

راه های یادگیری طراحی سایت بسیار زیاد و متنوع می باشند. برخی از طریق ورود به دانشگاه و انتخاب رشته کامپیوتر یادگیری را شروع کرده و ادامه می دهند. برخی دیگر، در کلاس های آموزشی که در یکسری آموزشگاه ها برگزار می شود، شرکت می کنند. عده ای دیگر از طریق خواندن کتاب یا جستجو در سایت های آموزشی و دیدن ویدئوهای مرتبط با این دوره ها، آموزش می بینند.

به هر حال از هر کدام از روش های بالا که استفاده کرده و یادگیری طراحی سایت را شروع کنید، مراحل این کار تا حد زیادی یکسان است.

یادگیری HTML

طراحی سایت

HTML مخفف عبارت Hyper Text Markup Language می باشد، و یک زبان نشانه گذاری است. در واقع زبان برنامه نویسی نمی باشد. این زبان از تگ ها (tag) استفاده می کند. و صفحاتی که از طریق این زبان ایجاد می شود توسط موتورهای جستجو تشخیص داده می شوند. به این ترتیب که موتور جستجو می فهمد که کجای متن عنوان، و کجای آن پاراگراف یا تصویر است.

این تشخیص زمانی که نرم افزارهای خواننده متن صفحه، سایت ها را می خواند کاربرد دارد. این نرم افزارها برای اشخاصی که مشکلات بینایی دارند بسیار باارزش می باشد. به این دلیل که شخص متوجه می شود کدام قسمت از صفحه سایت با تأکید بیشتری نوشته شده یا اینکه عکس های موجود در سایت، تصویر چه چیزی می باشد.

آخرین نسخه این زبان HTML5 می باشد. صفحاتی که با آن ایجاد می شوند به تنهایی قابل استفاده نیستند و در کنار آن CSS نیز لازم است.

یادگیری CSS

طراحی سایت

CSS که مخفف Cascading Style Sheets می باشد، در کنار HTML مورد استفاده قرار می گیرد و صفحات سایت را ساختاردهی می کند. دادن حاشیه به متن ها و تصاویر، تغییر نوع فونت و اندازه متن ها، رنگ دادن به زمینه و نوشته ها و موارد زیاد دیگری از جمله کارهای انجام شده توسط CSS می باشد.

یادگیری JavaScript

طراحی سایت

جاوا اسکریپت یکی از زبان های برنامه نویسی است که در طراحی سایت کاربرد زیادی دارد. با استفاده از جاوا اسکریپت می توان به صفحات وب روح و جان داد. ایجاد تصاویر متحرک و انیمیشن های زیبا یکی از وظایف این زبان پرطرفدار می باشد. در واقع جهت پویانمایی صفحات از این زبان استفاده می شود.

یادگیری زبان سمت سرور

موارد گفته شده در بالا زبان های سمت کاربر هستند، برای طراحی وب سایت باید زبان های سمت سرور را نیز بیاموزید. برای مثال php یا asp.net را می توان نام برد.

طراحی سایت                                  طراحی سایت

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%