0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign در طراحی وب سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

امروز در طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد یک موضوع داغ امروز صحبت کنیم. بیشتر ما در جاهای مختلف عبارت کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign را شنیده ایم و احساس می کنیم بازار این عبارت بسیار داغ و پرحرارت است و تب این عبارت همه را گرفته است و یه جورایی همه فکر می کنند به کاربردن این کلمه بیزنس شان را از این رو به اون رو می کند. پس در ابتدا، اول این عبارت را معنا کنیم و بعدا در مورد راه اندازی این کمپین می توانیم به بیزنس رونق دهیم.

کمپین تبلیغاتی

کمپین تبلیغاتی یعنی با استفاده از مدیا و شبکه های مختلف را برای ارسال یک پیام تبلیغاتی است . این پیام ارسالی دارای یک متن ثابت است که با یک پس زمینه مشخص برای رسانه های اجتماعی ارسال می شود و در تمامی رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری می شود. در اصل چارچوب تمامی این پیام ها یکسان است.

کمپین های تبلیغاتی به کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک می کند تا بتوانند بهترین استراتژی را برای بیزنس آنها داشته باشد. قبل از این که کمپین های تبلیغاتی را شروع کنید در ابتدا جایگاه بیزنس خود را در بازار مشخص کنید . می توانید طراحی وب سایت خود را انجام دهید و در بازار رقابتی خود را پیدا کنید و بعد از آن کمپین های تبلیغاتی خود با استراتژی پیش ببرید.

اهداف کمپین تبلیغاتی

  • آگاه نمودن عموم مردم نسبت به محصولات و خدمات
  • متقاعد نمودن برای استفاده از خدمات یا خرید محصولات
  • در دسترس بودن محصولات و خدمات برای مشتریان

کمپین های تبلیغاتی براساس اهداف شکل می گیرند. بدین صورت که حالت های مختلفی را در بر می گیرد یا به صورت آنلاین می باشد یا به صورت آفلاین است یا حتی می تواند به صورت محیطی نیز باشد.

مراحل طراحی و پیاده سازی کمپین

تحقیق کردن: اولین مرحله برای طراحی است که باید بازار هدف را بررسی کند. تقاضای خدمات یا محصولات را در بازار ارزیابی کند و نسبت به رقبا آن ها را بسنجد.

مخاطبان هدف: این گروه را باید به خوبی بشناسیم که چه کسانی می خواهند از خدمات یا محصولات استفاده کنند. هنگامی که شناخت بر این گروه کامل باشد بهترین تبلیغات را می توانیم انجام دهیم .

بودجه تعیین شده: در سومین مرحله بودجه مورد نظر را تعیین کنید تا بتوانید کمپین های تبلیغاتی خود را به نحو احسن انجام دهید و با بودجه نقش خود را در رسانه های اجتماعی به خوبی می توانید پیدا کنید.

پیش زمینه مناسب: در تصمیم گیری رنگ یا پیش زمینه و تم برای کمپین ها کمی دشوار است . به دلیل اینکه باید طوری طراحی شود اولا در ذهن مخاطبان حک شود دوما این طراحی برای مخاطبان خسته کننده نباشد سوما با دیدن این طراحی تداعی ککنده آن محصول یا خدمت باشد.

انتخاب رسانه ها و شبکه ها: این یک مرحله مهم است که کمپین را طوری پیش ببرید که دسترسی مخاطبان به این کمپین ها بسیار راحت باشد. انتخاب درست رسانه یا شبکه اجتماعی نقش بسزایی در موفقیت کمپین های شما دارد.

اجرایی کردن کمپین ها: در نهایت و پس از مراحل فوق به اجرایی شدن این کمپین های باید توجه نمود که مخاطبان را تحت تاثیر قرار بگیرند و در زمان اجرای کمپین های می توانید نقاط قوت و نقاط ضعف خود را پیدا کنید و در کمپین های با موفقیت بیشتری پیش بروید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%