0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

کلود فلر Cloud Flare در طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

کلود فلر Cloud Flare در طراحی سایت

در این مقاله طراحی سایت می خواهیم در مورد کلود فلر صحبت کنیم و تاثیر کلود فلر Cloud Flare در طراحی سایت چیست؟

کلود فلر یک سیستم ابری است که به وب سایت ها این اجازه را می دهد که به صورت همزمان دیتاهای آنها در چند سرور باشد و راحتر در اختیار کاربران قرار گیرد. برخی از معایب و مزایای استفاده از این سیستم را در اختیار شما قرار می دهیم. قبل از توضیحات باید خاطر نشان کنیم که کلود فلر امکانات خود را در اختیار سایت هایی که پسوند دامنه آنها با .ir است قرار نمی دهد. به این دلیل که ایران در لیست تحریم قرار دارد و گواهی SSL را نیز در برای این پسوند ها نمی دهد  ولی شما می توانید با پسوندهای دیگر از امکانات سایت Cloud Flare و همچنین گواهی SSL نیز استفاده کنید.

کلود فلر Cloud Flare در طراحی سایت

فاکتور های مهم در استفاده از کلود فلر

سیستم کلود فلر به صورت CDN (شبکه توزیع محتوا) عمل می کند. در زیر فاکتور های مهم کلو فلر را اشاره خواهیم کرد:

بالا بردن کارایی سایت:

یکی از فاکتور های مهم که کلود فلر برای شاست شما به ارمغان می آورد بالا بردن کارایی سایت است که این کار را با کمک شبکه توزیع محتوا (CDN) انجام می دهد در نظر بگیرید که محتوای سایت شما به جای یک سرور در روی چندین سرور باشد. که براساس جغرافیایی کاربران هر سروری که نزدیک بود اطلاعات سایت را سریعتر در اختیار  کاربران قرار می دهد. با عضویت در کلود فلر در سرتاسر دنیا می توانید از سرور های مختلف استفاده کنید.

به عنوان مثال زمانی که کاربر به سایت شما مراجعه می کند و از سایت شما بازدید می کنند نزدیکترین سرور از نظر جغرافیایی به کاربر سرویس می دهند یکی از مهم ترین عامل سرعت سایت شما در بارگذاری است که در مدت زمان کوتاهی سایت شما باز می شود.

کلود فلر Cloud Flare در طراحی سایت

بالا بردن امنیت سایت:

یکی از سرویس های خوبی که کلود فلر در اختیار شما قرار می دهد . بالابردن امنیت سایت شما است. در ادامه موارد که این سرویس به شما خدمات می دهد شرح می دهیم:

  • ترافیک بالایی که مشکوک به هک باشد بلاک می کند. یکی از عوامل مخرب هکرها این است با بالا بردن ترافیک بتوانند سایت را از دسترس خارج کنند و  بازدید کنندگان سایت را نتوانند بازدید کنند. کلود فلر از این ترافیک جلوگیری می کند.
  • به نرم افزار های که مخرب هستند را بلاک می کند از طریق بلاک کردن IP را از دسترس سایت خارج می کند.
  • عدم دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران از فاکتورهای مهم سرویس کلود فلر است که اجازه نمی دهد دسترسی به اطلاعات شخصی کاربران را داشته باشند.

تاثیر سرویس کلود فلر در سئو و بهینه سازی

بهترین تاثیرگذاری سرویس کلود فلر در سئو طراحی سایت است که با بالا بردن سرعت سایت می تواند اثرات مثبتی را در سئو سایت داشته باشد. همانطور که می دانید یکی از فاکتور های مهم در سئو و بهینه سازی سایت سرعت بارگذاری سایت است . سایت هایی که سرعت لودآنها پایین است از رقابت حذف خواهند شد. پس یکی از مهم ترین فاکتورهای استفاده از کلود فلر در سئو و بهینه سازی سایت است.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%