0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

کسب و کار اینترنتی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

کسب و کار اینترنتی

کسب و کار اینترنتی به این معنی است که شرکت یا شخص تصمیم بگیرد که کسب و کار خود را به دنیای مجازی و اینترنت نیز وارد کند.

به این ترتیب می تواند رونق چشمگیری در کسب و کار خود مشاهده نماید. ایجاد کسب و کار اینترنتی از راه های مختلفی امکان پذیر است.

راه های ایجاد کسب و کار مجازی

یکی از این راه ها فعالیت در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام می باشد. شخصی که محصولاتی برای فروش دارد می تواند تصاویر آن ها به همراه جنس، سایز، قیمت و رنگ های آن را در این صفحات مجازی قرار دهد.

این کار می تواند تأثیر زیادی داشته باشد. به خصوص اگر تبلیغاتی قوی پشت آن باشد. به این صورت که ادمین های فعال پیج یا کانال، مرتباً و با برنامه ریزی محصولات جدید را وارد کنند.

راه دیگر ارسال پیامک های تبلیغاتی به شماره های مختلف می باشد. این مورد اخیراً مورد استقبال قرار نمی گیرد و به دلیل نارضایتی افراد از دریافت پیامک های تبلیغاتی، تمایل برای تبلیغ از این راه کاهش یافته است..

 

کسب و کار اینترنتی

 

یکی دیگر از بهترین و کارآمد ترین راه های ایجاد کسب و کار به صورت مجازی، سفارش طراحی سایت می باشد. داشتن وب سایتی که طبق اصول و استانداردهای طراحی وب سایت دنیا ایجاد شده باشد، تأثیر زیادی در هر کسب و کاری خواهد داشت.

وب سایت هایی که به بهترین نحو ایجاد می شوند، به راحتی و توسط مدیر وب سایت قابل ویرایش هستند. به این نحو که مدیر، حتی بدون دانش کد نویسی می تواند تمامی محتوا، تصاویر و محصولات را به سایت خود افزوده و اسلایدر صفحه اصلی را تغییر دهد.

این مورد برای وب سایت هایی که به طور مداوم نیاز به تغییر و آپدیت دارند، بسیار ضروری می باشد. در واقع داینامیک بودن وب سایت برای موارد فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%