0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

در مقاله ای که امروز انتخاب کرده ایم تا برای شما آن را ترجمه کنیم درباره این موضوع است چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟ به نظر شما یک سیستم مدیریت محتوا با چه ویژگی هایی را باید انتخاب کنیم که بهترین و بالاترین کارایی را در طراحی سایت داشته باشد.

CMS

به راستی انتخاب سیستم های مدیریت محتوا یکی از مهمترین تصمیماتی است که شما در طراحی وب سایت انجام می دهید. شاید برای شما گیج کننده باشد با تمامی اصطلاحات کارشناسان در این حوزه آشنا شوید. پس برای انتخاب درست یک سیستم مدیریت محتوا می توانید از متخصصین این حوزه کمک بگیرید که برای کسب و کار شما چه سیستم  مدیریت محتوایی را نیاز دارید.

چگونه یک سیستم مدیریت محتوا برای طراحی سایت انتخاب کنیم؟

بررسی نیازهای سازمانی کسب و کار شما

برای شروع نیازهای در ابتدا یک جدول در یک سمت نیازهای مربوط کسب و کارتان و در ستون دیگر برای چک کردن این موارد بگذارید لازم نیست کار را پیچیده کنید. با استفاده از این مقایسه ویژگی های پایه ای از هر سیستم مدیریت محتوا را در نظر بگیرید و ویژگی هایی که در پایین برای شما خواهیم گفت را در آن بگنجانید:

  • کار با ابزارهای مدیریت
  • آیتم های مدیریت محتوا و اخبار
  • ویجت های شبکه های اجتماعی
  • ویرایش نوشتاری
  • ویژگی های مربوط به SEO
  • مدیریت اجزا
  • یکپارچه سازی ایمیل ها و ویژگی های مربوط به آن
  • شخصی سازی
  • تنظیمات و ویژگی های امنیت
  • پلاگین های API
  • امکان اضافه کردن ویژگی های سفارشی سازی
  • و موارد دیگر عبارتند از امکان چند زبانه ، فروشگاه الکترونیکی، اخبار، تقویم ، آنالیز و تجزیه و تحلیل و …

چه سیستم مدیریتی برای موارد لیست شده کامل نیست؟

یک نکته مهم را در نظر بگیرید که هر یک از آیتم های فوق در بالا از ویژگی های سیستم های مدیریت محتوا است با کمبود یکی از آیتم های بالا سیستم مدیریت محتوا به خوبی کارآمد نخواهد بود یا این مقایسه پذیر با دیگر سیستم ها نیست. برای مثال شما ایمیلی را می خواهید ارسال کنید و برای ارسال ایمیل از ابزارهای سیستم مدیریت محتوا که مربوط به ایمیل استفاده می کنید. اغلب سیستم مدیریت محتوا می توانند این ابزارها را در اختیار شما قرار دهند. اما به طور معمول برای پیام های شخصی ، اتوماسیون ایمیلی، پیام های بزرگ مقیاس و یاتجزیه و تحلیل ترافیک مربوط به ایمیل ها را بهتر است از ابزارهای که به ایمیلینگ اختصاص داده شده است استفاده نمائید تا این که بخواهید از سیستم مدیریت محتوا برای این کارها استفاده کنید.

اگر ویژگی های خاص از یک سیستم مدیریت محتوا برای سازمان شما لازم دارید به سوالات عمیق تری نسبت به ویژگی های سیستم مدیریت محتوا را مطرح کنید تا عملکرد ، ظرفیت و توانایی هریک از سیستم های بسنجید. بسیاری از کاربران برای انتخاب یک سیستم مدیریت محتوا تحت فشار قرار می گیرند و سوالات زیادی از آنالیز و تجزیه و تحلیل سیستم در ذهن آنها نقش می بندد.

برای سیستم مدیریت محتوا پرداخت هم در نظر بگیرید

به طور جدی برای هر یک از سیستم های مدیریت محتوا پرداخت در نظر گرفته می شود. با توجه به سیستم مدیریت محتوا می تواند رایگان باشد. مثلا در سیستم های مدیریت محتوا مثل وردپرس یا دروپال است. هنگامی که یک سیستم مدیریت محتوا پرداخت داشته باشد فراتر از یک معامله اولیه قدم می گذارد که می تواند فوق العاده ارزشمند باشد.

در مورد ارائه سیستم مدیریت محتوا پرداخت در نظر بگیرید که به طور معمول توسط شرکت های دولتی و سازمان های نسبتاً بزرگ ارائه می شود که این شرکت ها دارای هیات مدیره بود و هر کدام از اعضا می تواند پاسخگوی شما باشند.

منبع مقاله

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%