0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

چطور کلمات کلیدی وبسایت خود را بیابیم؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

چطور کلمات کلیدی وبسایت خود را بیابیم؟ این سوالی است که بسیاری از افراد پس از طراحی سایت از ما می پرسند. کلمات کلیدی به شما کمک می کنند تا برای نوشتن محتوا ایده های لازم را بدست آورید. همانطور که می دانید محتویات جذابی که کاربران را علاقمند کند موجب افزایش ترافیک وبسایت  شما از سوی موتورهای جستجو می شود.

تحقیق کلید واژه چیست و چرا شما به آن نیاز دارید؟

تحقیق کلید واژه تکنیکی است که توسط تولیدکنندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود. دانستن این روش تحقیق به شما کمک می کند کلماتی را که کاربران برای دستیابی به محتوا، محصولات و خدمات شما در موتورهای جستجو وارد می کنند کشف کنید. این کلمات با صنعت شما در ارتباط هستند. پس از انجام این تحقیق می توانید کلمات و عبارات یافته شده را در وب سایت خود استفاده کنید تا ترافیک جستجوی بیشتری کسب کنید.

بسیاری از مبتدیان تصور می کنند که دقیقاً می دانند کاربران چه می خواهند. در حالی که ابزارهای قدرتمندی وجود دارد که می تواند به شما در تصمیم گیری های مبتنی بر داده ها کمک کنند. بنابراین نیازی به حدس زدن ندارید.

با استفاده از تحقیقات کلمات کلیدی به عنوان بخشی از استراتژی محتوا، می توانید به موارد زیر به درستی دست یابید:

  • یافتن کلمات کلیدی مورد توجه و جستجوی کاربران   
  • یافتن ایده های محتوایی برای رتبه بندی آسان و حجم مناسب جستجو
  • یافتن کلمات کلیدی سایت های رقیب و استراتژی محتوای بهتر
  •   دریافت ترافیک جستجوی بیشتر و رشد مخاطبان خود با مقالات جدید

 

نحوه انجام تحقیقات کلیدی برای طراحی سایت وردپرس

با استفاده از برخی ابزارهای مناسب مانند SEMRush, Ahrefs ، Answer The Public و … می توانید تحقیقات کلیدی سایت مورد نظر خود را انجام دهید. در ادامه به توضیحات مختصری درباره SEMRush می پردازیم

SEMRush

SEMRush یکی از بهترین ابزارهای جستجو در بازار است. این مجموعه کامل SEO با ابزارهایی برای انجام تحقیقات آلی، پرداخت تبلیغات، تحقیق در زمینه کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل رقابت تنگاتنگ است. برای شروع، به سادگی به وب سایت SEMRush بروید و یک کلمه کلیدی یا URL وبسایت خود را وارد کنید.

 

طراحی سایت اسپیناس

 

شما یک نمودار کلی از حجم جستجوی (تعداد جستجوهای متوسط)، کلمه کلیدی که وارد کرده اید، CPC تبلیغات پرداخت شده و تعداد نتایج جستجو را خواهید دید.

 

طراحی سایت

کمی پایین بروید و یک مرور کلی از کلمات کلیدی سایت خود و کلمات کلیدی مرتبط را مشاهده خواهید کرد. می توانید بر روی دکمه مشاهده گزارش کامل کلیک نموده تا فهرست کامل را بررسی ننمایید یا آنها را به یک فایل CSV صادر کنید.

شما همچنین می توانید از ابزار “جادویی کلید واژه” جدید خود استفاده کنید که دسترسی سریع تر به تحقیقات گسترده تر کلمات کلیدی در شرایط مرتبط را می دهد. شما می توانید بر روی دکمه افزودن در کنار کلمه کلیدی کلیک کنید تا آن را به پنجره تجزیه و تحلیل کلید واژه خود اضافه کنید.

 

هنگامی که بهترین کلمات کلیدی با بالاترین حجم جستجو را پیدا کردید، قدم بعدی تحلیل رقابت آن کلمات کلیدی است. روی لینکهایی رتبه بندی این کلمات کلیدی کلیک کنید تا تجزیه و تحلیل دقیق ببینید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%