0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

پیش نمایش نوشته عمومی قبل از انتشار در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

پیش نمایش نوشته عمومی قبل از انتشار در وردپرس

در این مقاله طراحی سایت اسپیناس می خواهیم در مورد پیش نمایش نوشته عمومی قبل از انتشار در وردپرس برای شما توضیحاتی دهیم. چگونه می توانید پیش نمایش نوشته عمومی قبل از انتشار در وردپرس داشته باشیم.

آیا تا حالا خواستید که به شخصی اجازه دسترسی خاصی دهید که یکی از نوشته های شما قبل از این که انتشار دهید به صورت پیش نمایش مشاهده کند. به طور پیش فرض شما نمی توانید این کار را بدون این که ایجاد حساب کاربری با حداقل دسترسی داشته باشید. در این مقاله طراحی سایت به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی این اجازه دهد که نوشته را قبل از انتشار ، پیش نمایش دهد.

چه زمانی به پیش نمایش پست های عمومی منتشر نشده در وردپرس نیاز دارید؟

شما زمانی که می خواهید یک نوشته را به وبلاگ یا وب سایت خود اضافه کنید قبل از انتشار آن را با شخصی که خارج از تیم طراحی شما است به اشتراک بگذارید و نظر این شخص را در مورد مطالب خود بدانید و این کامنت خیلی برای شما با ارزش باشد. با این روش می توانید یک متخصص در هر فیلدی که وب سایت شما است مقاله و محتوای مفید تهیه کنید.

به طور پیش فرض شما دو گزینه پیش رو دارید:

  1. برای این کار برای کاربر یک حساب کاربری با دسترسی ویرایشگر ایجاد کنید.
  2. مقاله را در داک گوگل کپی کنید و لینک را برای کاربر به اشتراک بگذارید تا بتواند مقاله را مطالعه کنید.

راه حلی ساده اگر شما بتوانید که یک لینک خصوصی به صورت پیش نمایش به اشتراک بگذارید فیدبک خوبی خواهید داشت. برای این راه حل نگاهی به پنل مدیریت بیندازیم که به راحتی پیش نمایش در پست های عمومی در وردپرس داشته باشیم.

نحوه افزودن پیش نمایش پست های عمومی قبل از انتشار آن در وردپرس

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Public Post Preview را دانلود کنید و آن را نصب و فعالسازی کنید. پس از فعال سازی ، باید نوشته یا برگه ای که می خواهید به اشتراک بگذارید را ویرایش کنید. در زیر دکمه انتشار ، کادری فعال برای شما باز می شود تا پیش نمایش عمومی برگه یا نوشته فعال شود. به تصویر نگاه کنید:

 

پس از فعال کردن پیش نمایش عمومی، باید روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات انجام شده را ذخیره کنید. در مرحله بعد می توانید می توانید URL پیش نمایش را کپی کرده و برای شخص مورد نظر ارسال کنید و به راحتی مقاله به اشتراک گذاشته می شود.

URL پیش نمایش یک لینک عمومی است که به همه افراد که می توانید URL پیش نمایش را دارند اجازه می دهد نوشته را قبل از انتشار مشاهده کنند اما با این حال نمی توانند هیچ گونه ویرایش یا تغییری را در مقاله ایجاد کنند.

برای غیر فعال کردن پیش نمایش عمومی ، باید برگه یا نوشته را ویرایش کنید و کادر مربوط به پیش نمایش عمومی را غیر فعال کنید. همچنین می توانید به سرعت نوشته های به اشتارک گذاشته را انتشار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید به راحتی نوشته ها را به صورت پیش نمایش عمومی در وردپرس را به اشتراک بگذارید. این پلاگین می توانید بهترین گزینه برای طراحی سایت شرکتی باشد تا محتوای مفیدی را رد رابطه با بیزینس خود داشته باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%