0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت و نیاز شما

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

چرا شما به یک وب سایت نیاز دارید؟

در مقاله امروز طراحی سایت اسپیناس می خواهیم :

10 دلیل خلاقانه حرفه ای که به یک وب سایت نیاز دارید و چگونه می خواهید طراحی سایت انجام دهید؟

با کمال تعجب می توانیم بگوییم که هنوز برخی از حرفه ای های خلاق یک وب سایت ندارند. به هرحال داشتن یک صفحه در فیس بوک به معنای داشتن یک وب سایت نیست ولی شما باید هر دوی آنها را باهم داشته باشید.

اجازه بدهید نگاهی به برخی از دلایلی بپردازیم که چرا شما نیاز به یک وب سایت دارید؟

  1. ساختن یک نام تجاری برای خود

یکی از بزرگترین دلایلی داشتن وب سایت کمک به ساختن یک نام تجاری شخصی است. در زمان گذشته شرکت های بزرگی مثل دیزنی و پیکسار برند تجاری خود را ثبت کرده اند. اما امروزه ، رسانه های اجتماعی در هرگوشه ای از دنیا در کمین هستند که نام تجاری شخصی شما نباید از این رسانه ها به دور باشد.

  1. برای نمایش کار خود

اجازه دهید باآن روبرو شوید! اگر شما می خواهید مباحث جدید را به صورت آفلاین نشان دهید در حالی که تعداد زیادی از وب سایت ها، نمونه کارهای خود را به صورت آنلاین هستند که می توانید براساس نیاز خود از آنها استفاده کنید. داشتن یک وب سایت به همراه خود مزایای بسیاری دارد که شما می توانید خودتان را از بقیه مجزا کنید.

  1. در دسترس بودن

مهم نیست چه زمان از روز کار خود را به پایان می رسانید. وب سایت شما همیشه در دسترس مشتریان بالفعل و حتی در دست مشتریان بالقوه خواهد بود. علاوه بر این مردم از شما انتظار دارند که یک وب سایت داشته باشید و همه آنها می دانند نیاز به یک طراحی سایت است.

  1. برای ایجاد اعتبار

داشتن یک وب سایت می تواند در فیلد خودتان اعتباربخشیدن شما کمک کند. این امکان را به شما می دهد که از طریق توضیحات مشتریان ، کامنت های مشتریان ، پست های وبلاگ و یا آموزش اشتراک گذاری کنید.

  1. رقابت را به نفع خود نگه دارید

نداشتن یک وب سایت همانند توزیع بیش از حد رقابت در بین رقبا می شود. هنگامی که مشتریان بالقوه به در وب سایت شما به دنبال خدمات می گردند می خواهند در نتایج نام برند شما نباشد.

  1. شبکه ای فوق العاده

وب سایت های بزرگ برای ایجاد ارتباطات هستند. داشتن یک وب سایت یک راه بسیار ساده است که طرفداران شما در تماس باشند. و شما می توانید یک شبکه ای بین خود و مخاطبان خود داشته باشید.

  1. برای صرف جویی در پول و وقت

شاید باورکنید یا نه، داشتن یک وب سایت در واقع می تواند در وقت و پول شما صرف جویی کند. درست است! داشتن یک وب سایت گران نیست به خصوص اگر شما یاد بگیرید چگونه با وب سایت خود کار کنید. این نکته مهم را به یاد داشته باشید از وب سایت خود به عنوان بازاریابی و یک ابزار فروش استفاده کنید. شما به سرعت خواهید دید که چگونه سرمایه گذاری شما باز خواهد گشت. به طور کلی داشتن وب سایت بالاترین گزینه ها در تبلیغات به شمار می رود.

  1. برای به دست آوردن کنترل بر چشم انداز و احساس

سایت های نمونه کارهای آنلاین بزرگ هستند، اما چه مقدار از طراحی سایت را شما می توانید کنترل کنید؟ هرچند که دارای امکانات بیشماری وجود دارد اما طراحی سایت می تواند نیازهای شما را مترفع کند. این یک چشم اندازی برای برند تجاری شخصی شما می شود.

  1. سایت شما یک فیس بوک ، اینستاگرام یا تویئتر نیست!

فیس بوک ، اینستاگرام و تویئتر شبکه های اجتماعی بزرگی هستند شما باید در آنها پیشرفت زیادی داشته باشید اما هر شخصی با استفاده خدمات خود می تواند. برای رسیدن مردم به این شبکه های اجتماعی وب سایت شما خواهد بود.

  1. برای یادگیری یک مهارت جدید

یادگیری یک مهارت جدید آخرین دلیل برای داشتن وب سایت است و یکی از مهم ترین دلایل به شمار می آید. داشتن یک وب سایت باعث یادگیری یک مهارت جدید در شما می گردد. علاوه بر این می تواند برای شما هم سرگرم کننده باشد و خدمات خود را در آن ارائه دهید.

بنابراین در حال حاضر می دانید چرا نیاز به یک وب سایت دارید؟

ما می توانیم برای طراحی وب سایت زیبا به شما کمک کنیم!

منبع مقاله

 

 

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%