0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

نوشتن محتوا با سئو مناسب در طراحی سایت وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

نوشتن محتوا با سئو مناسب در طراحی سایت وردپرس

نوشتن محتوا با سئو مناسب در طراحی سایت وردپرس

تنها نوشتن یک محتوای عالی برای سایت کافی نیست و حتما باید محتوای قرار داده شده در سایت سئو خوبی داشته باشید.اما چطوری میتوان مطالب سایت را سئو کرد؟بهترین روش برای این کار چیست؟راحت ترین روش که افراد بدون تخصص هم بتوانند سئو قابل قبولی داشته باشند چیست؟

در این مقاله با هم در مورد بهترین و راحت ترین راه سئو سایت صحبت میکنیم تا بتوانید نتایج قابل قبول و خوبی از سایتتان بگیرید.پس با ما همراه باشید:

از نظر گوگل هر پست گذاشته شده در سایت شما به عنوان صفحه در نظر گرفته میشود که هر صفحه به صورت جداگانه باید کلمات کلیدی . سئو. خاص خودش را داشته باشد.

وقی دارید مطالب سایتتان را مینویسید باید به چند نکته ثابت و همیشگی توجه کنید که حتی وقتی یک شخصی را برای تولید محتوای سایتتان استخدام کردید تمام اون موارد را در همان ابتدای کار به آن گوشزد کنید تا هنگام گذاشتن مطالب جدید تمامی موارد ثابت را رعایت کنید.

آموزش کامل گذاشتن یک مطلب با سئو مناسب در وردپرس

نوشتن محتوا با سئو مناسب در طراحی سایت وردپرس

  1. ایجاد عنوان پست و عنوان متا پست

اول از همه شما باید آشنا شوید که عنوان پست شما و عنوان متا شما چیست و چه فرقی با هم دارند؟

عنوان پست: عنوانی که تمامی بازدیدکنندگان در بخش عنوان مطلبتان مشاهده میکنند.

عنوان متا پست: عنوانی که موتور جستجوگر به عنوان عنوان مطلب سایتتان به جستجوگراننشان میدهند.

اگر عنوان متا برای پست خودتان انتخاب نکنید گوگل همان عنوان پست را برای سایتتان نشان میدهد.این نکته را فراموش نکنید که در عنوانمطالب سایتتان یا عنوان متا سایتتان از کلمات کلیدی خودتان استفاده کنید و همچنین حداکثر 66 کاراکتر باشد.

  1. توضیحات متا پست

این بخش در واقع بخش توضیحاتی زیر عنوان پست شما است که در نتایج گوگل نشان داده میشود. خیلی از افزونه های سئو در وردپرس هستند که به شما این امکان را میدهند تا برای پست های خودتان توضیحات ایجاد کنید.

این نکته را فراموش نکنید که توضیحات پست شما تاثیر زیادی در نتایج سرچ شما دارد و افرادی که مطلبی را جستجو میکنند بر اساس توضیحات ارائه شده از پست تصمیم میگیرند وارد سایت شوند یا نه.

توضیحات شما باید 156 کاراکتر باشد و شامل کلمات کلیدی شما هم باشد.چون این بخش توضیحات متا خیلی اهمیت دارند اگر تا الان از این قسمت گذر میکردید و برایتان مهم نبوده است بهتر است حتما برگردید و توضیحات متا مطالب سایتتان را بهبود دهید. همانطور که قبلا هم گفتیم گوگل هر پست را به عنوان یک صفحه در نظر میگیرد پس شما با تعیین یک عنوان و یک توضیح مناسب بر اساس کلمات کلیدی خودتان گوگل و مخاطبان را به صفحات سایت خودتان ترقیب کرده اید و روزانه این بازدید ها را افزایش میدهید

فراموش نکنید که بیشترین چیزهایی که در تعیین رتبه شما اهمیت دارند مطالب سایت شما است.در قسمت بعدی باقی مواردی که سئو مطالب سایت شما تاثیر مستقیم دارد را بیان میکنیم. افزونه YOAST یکی از افزونه هایی است که تعیین عنوان و متا توضیحات و موارد دیگری که در بخش بعدی به شما میگوییم میتواند کمک کند پس آن را نصب کنید و یکی یکی از مواردی که به شما میگوییم را با این افزونه روی مطالب خودتان اعمال کنید.

با طراحی سایت اسپیناس همراه باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%