0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

تغییر تعداد پست های نمایشی در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

آیا می خواهید با تغییر تعداد پست های نمایشی در وردپرس آشنا شوید؟ به طور پیش فرض صفحات بایگانی سایت های وردپرس حداکثر 10 پست را در صفحه نمایش می دهد. قبل از بررسی این موضوع بهتر است کمی به توضیح محور مقاله امروزمان یعنی “پست” بپردازیم.

پست چیست؟

طراحی سایت

 

به انواع محتوا در طراحی سایت وردپرس پست می گویند. بهتر است بدانید پست ها همان نوشته ها هستند. اما چون نام لاتین آن هاpost  می باشد به این نام معروف هستند. دو نوع دیگر از پست ها، به نام های پست پیش فرض و پست تایپ می باشند.

پست های پیش فرض

5 نوع پست پیش فرض در طراحی سایت وردپرس وجود دارند که همگی هنگام نصب آن به سیستم اضافه می شوند که عبارتند از:

  • Post
  • Page
  • Attachment
  • Revision
  • Navigation menu

پست تایپ ها

در واقع تمام post ها از نوع post type ها هستند که دارای ستونی با همین عنوان می باشند و در جدولی به نام wp-posts حفظ می شوند.

شایان ذکر است شما می توانید این پست های پیش فرض را تغییر و یا حذف کنید. اما بهتر است این کار را انجام ندهید چون در زمان توسعه قالب و یا افزونه ای از وردپرس این پست ها مورد نیازتان است.

 

تغییر تعداد پست های قابل نمایش روی صفحه وردپرس

اگر چه شما می توانید این عدد را از تنظیمات داشبورد پنل سایت به آسانی تغییر بدهید و عدد دلخواه خود را قرار دهید. در این مقاله ما نشان می دهیم که  شما چگونه می توانید به راحتی عدد پست های نمایش داده شده روی صفحه وبسایت وردپرسی را تغییر بدهید.

اولین چیزی که لازم است انجام دهید ورود به داشبورد سیستم مدیریت محتوای وردپرس و رفتن به صفحه reading از پنجره تنظیمات است. پس از آن نیاز به تغییر عدد گزینه “Blog pages show at most” به معنی “حداکثر تعداد پست های نمایشی در هر صفحه” دارید. فراموش نکنید که پس از انجام این تغیرات روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید. اکنون سیستم وردپرس شما و صفحات بایگانی آن تعداد پست هایی را که شما تعیین کرده اید در هر صفحه نمایش می دهند.

طراحی سایت

چند پست روی صفحه وبسایت من باید نمایش داده شود؟

معمولاً صفحات اینترنتی 10 پست را به صورت پیش فرض در هر صفحه نمایش می دهند. به نظر می رسد این عدد از  نظر سئو و توجه کاربران مناسب است.  شما می توانید هر تعداد پست که می خواهید را نمایش دهید اما  توصیه نمی کنیم که بیشتر از 10 پست را انتحاب کنید خصوصاً وقتی نمی توانید آن ها را گلچین کنید.

دلیل اصلی که بیشتر از این تعداد پست در صفحه وجود ندارد این است که اندازه صفحه بزرگتر می شود و این موجب کندی سرعت آن می شود. ای کار موجب می شود که کاربران به سرعت و به راحتی بایگانی را جستجو کنند و این کار یک تجربه کاربری خوب است. ما امیدواریم این مقاله به شما در تغییر تعداد پست های نمایش داده شده در صفحه وبسایت کمک کرده باشد.

در صفحات وبلاگ و بایگانی WP Beginner، ما 10 پست با یک گزیده و تصویر برجسته نشان می دهیم.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%