0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

نحوه انجام تنظیمات آدرس ایمیل

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در مقاله قبل با آدرس های ایمیل آشنا شدید. اما  امروز می خواهیم به آموزش نحوه انجام تنظیمات آدرس ایمیل بعد از طراحی سایت بپردازیم.

تنظیمات آدرس ایمیل حرفه ای با G Suite

در مرحله اول می بایست برای داشتن یک اکانت جی سوئیت ثبت نام کنید. هزینه ماهانه آن 5 دلار می باشد. اگر به صورت یکجا ده ماه آن یعنی مبلغ 50 دلار را پرداخت کنید، هزینه دو ماه آن رایگان می شود. بهتر است بدانید G Siute یک دوره 14 روزه رایگان را به شما می دهد تا ذهنیت خود را بالا ببریذ . اساسا آن همه توانش را برای استفاه  شما از جیمیل، گوگل درایو و … به کار می گیرد.

طراحی سایت اسپیناس

 

در مرحله ی-بعد،  شما باید نام کسب و کار خود را را وراد کنید و در صورت تمایل می توانید تعداد کارمندان را نیز مشخص کنید.

طراحی سایت

اکنون بر روی دکمه برای ادامه کلیک کنید. اما این دفعه گوگل از شما می خواهد که اطلاعات تماس شخصی خود را وارد کنید.

بعد از این مرحله می بایستی نام دامنه ای را که هنگام طراحی سایت انتخاب کرده بودید اعلام کنید. اما اگر قبلا دامنه را تهیه کزده اید، بر روی ‘.’Yes I have one I can use کلیک کنید. در غیر اینصورت، برای ثبت نام نام دامنه، روی «نه، من نیاز دارم» کلیک کنید.

طراحی سایت

اگر نیاز به ثبت نام یک نام دامنه جدید دارید، به طور جداگانه شارژ خواهید شد. اگر از یک نام دامنه موجود استفاده می کنید، باید مالکیت نام دامنه را تأیید کنید. سپس از شما خواسته می شود حساب G Suite خود را ایجاد کنید.این اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما خواهد بود.

در مرحله بعد از شما خواسته می شود تا حساب کاربری G Suite خود را با وارد کردن یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید. خوشحال شدید؟ بله این نام کاربری نیز اولین آدرس ایمیل حرفه ای شما خواهد بود، بنابراین می بایستی نام کاربری شما هم اسم آدرس ایمیل حرفه ای تان باشد

تبریک می گویم! شما با موفقیت حساب کاربری G Suite خود را ایجاد کرده اید. اکنون می توانید روی دکمه «برو به تنظیمات» کلیک کنید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%