0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

نحوه اضافه کردن یک تصویر به نوار کناری سایت وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در این مقاله می خواهیم شما کاربران گرانی را با “نحوه اضافه کردن یک تصویر به نوار کناری سایت وردپرس ” آشنا سازیم. به طور پیش فرض در وردپرس به راحتی می توانید تصاویری را آپلود و در هر مکان وب سایت به نمایش بگذارید. برای انجام این کار چند روش وجود دارد که ما در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

اضافه کردن یک تصویر در وردپرس با استفاده از ویجت تصویر

ساده ترین راه برای اضافه کردن یک تصویر در نوار کناری وردپرس استفاده از ویجت پیش فرض ‘تصویر’ است. برای انجام این کار یه منوی Appearance رفته و ویجت image را به نوار کناری اضافه کنید.

 

طراحی سایت

 

اکنون پنجره ویجت گسترش خواهد یافت و شما می توانید تنظیمات آن را ببینید. اولین گزینه اضافه کردن عنوان به ویجت تصویر است. سپس برای ادامه، روی دکمه «افزودن تصویر» کلیک کنید. این بار با استفاده از آپلود کننده رسانه وردپرس بر روی دکمه آپلود فایل کلیک کنید تا تصویرتان را بر روی هاست قرار دهید و یا اگر تصویرتان را قبلا آپلود کرده اید آن را انتخاب کنید.

 

آموزش وردپرس

 

پس از آپلود تصویر، تنظیمات آن را در ستون سمت راست مشاهده خواهید کرد. از اینجا، شما می توانید عنوان، متن جایگزین، توصیف مختصر، اندازه و حتی لینک مشخصی را به توصیر خود اضافه نمایید. پس از اتمام کار، می توانید بر روی دکمه “افزودن به ویجت” کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود. اکنون یک پیش نمایش از تصویر در داخل تنظیمات ویجت مشاهده خواهید کرد.

 

طراحی سایت

 

فراموش نکنید که بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا ویجت عکس مورد نظر را ذخیره کنید. شما هم اکنون می توانید تصویری را که هنگام طراحی سایت وردپرس در نوار کناری قرار داده اید، مشاهده نمایید.

 

طراحی سایت

اضافه کردن تصویر در نوار کناری با استفاده از ویجت متن

همانطور که پیش تر توضیح دادیم اضافه کردن تصویر به نوار کناری با استفاده از ویجت پیش فرض ‘تصویر’ در طراحی سایت وردپرس بسیار آسان است. با این حال، گاهی اوقات ممکن است نیاز به اضافه کردن یک تصویر با کد HTML سفارشی و یا متنی با فرمت خاص  نیاز داشته باشید. در این حالت، می توانید از ویجت Text استفاده کنید. برای استفاده از این نوع ویجت

می توانید به صفحه ویجت بروید و ویجت متن را به نوار کناری اضافه کنید. در تنظیمات ویجت، دکمه «افزودن رسانه» را در بالای منطقه ویرایشگر متن مشاهده خواهید کرد.

 

طراحی سایت

 

با کلیک بر روی دکمه آپلود کننده رسانه این امکان به شما داده می شود تا یک تصویر را در کتابخانه رسانه ای آپلود یا از آن انتخاب کنید.در هر حال پس از انتخاب تصویر خود، روی دکمه «قرار دادن در پست» کلیک کنید. اکنون می توانید پیش نمایش تصویر را در تنظیمات ویجت متن مشاهده کنید. شما می توانید اضافه کردن متن و عناصر دیگر را به ویجت متن ادامه دهید. نوار ابزار در ویرایشگر متن برخی از دکمه های قالب بندی اولیه سایت را در اختیارتان قرار می دهد.

 

طراحی سایت اسپیناس

پس از اتمام کار، فراموش نکنید که بر روی دکمه “ذخیره” کلیک کنید تا تنظیمات ویجت خود را ذخیره کنید. اکنون میتوانید از وبسایت خود دیدن نمایید تا تصویر نوار کناری را در عمل مشاهده کنید.

طراحی سایت

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%