0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

معرفی فرم ساز در وردپرس و کاربردفرم ساز در طراحی سایت های مختلف

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

امروز معرفی فرم سازرا داریم که یکی از افزونه های بسیار کاربردی در طراحی سایت  را به شما معرفی میکنم.در طراحی سایت های شرکتی و فروشگاهی و اکثر سایت ها شما به یک قسمت نیازدارید تا به کاربران سایت این امکان را بدهید تا اطلاعات خود را برای شما ارسال کنند . طراحی وب سایت  شما نیاز به فرم سازدارید.

معرفی فرم ساز contact form

contact form 7 یکی از افزونه های وردپرس است که بسیار معروف و پرکاربرد می باشد. با استفاده از این فرم ساز شما می توانید فرم های ساده ایجاد کنید.

زمانی که این افزونه را نصب کردید این فرم ساز در پیشخوان شما با نام فرم تماس اضافه می شود.روی این گزینه کلیک کرده و فرم خود را به هر صورتی که می خواهید بسازید. پس از ذخیره به شما یک شورت کد می دهد که هر جایی از سایت بخواهید می توانید از آن استفاده نمایید . می توانید از قسمت برگه ها به عنوان یک برگه جدا با نام فرم تماس یا هر فرم دیگری از آن استفاده کنید.

معرفی فرم ساز ninja forms

Ninja formsیکی دیگر از افزونه های ایجاد فرم در وردپرس می باشد و با استفاده از آن می توانید فرم های حرفه ای تر ایجاد کنید .با استفاده از درگ و دراپ می توانید اجزا فرم را وارد کنید کنید همچنین با فارسی کردن پبام ها و نوشته های آن فرم را فارسی کنید و نیاز به فارسی سازی توسط توسعه دهنده نیست.

معرفی فرم سازform maker

Form maker یکی دیگر از افزونه های فرم ساز می باشد که در این فرم ساز امکانات بیشتری در اختیار کاربر قرار داده می شود

با استفاده از از این فرم ساز می توانید فیلد های بیشتری به فرم خود اضافه کنید وتنظیمات کاملی دارد که در نسخه رایگان هم می توان آن ها را مشاهده کرد .

معرفی فرم ساز captian form

یکی از برتربن فرم ساز های وردپرس می باشد که با استفاده از آن می توانید فرم های نظرسنجی و فرم هایی ببرای تست های مختلف ایجادکنید .captianform می باشد که امکانات بسیار زیادی را به کاربران خود می دهد

.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%