0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

معرفی سایت به گوگل وب مستر

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

معرفی سایت به گوگل وب مستر اقدامی مهم در بهینه سازی طراحی سایت برای موتورهای جستجو است. بهتر است بدانید با ثبت وب سایت در وب مستر ترافیک  آن به صورت طبیعی بالا رفته در نتیجه سئوی سایت بهبود می یابد. در این مقاله نحوه اضافه کردن سایت وردپرسی به ابزار گوگل وب مستر را آموزش خواهیم داد.

گوگل وب مستر چیست؟

وب مستر مجموعه ای از ابزارهای ارائه شده توسط گوگل است که به کمک آن ناشران و مدیران وب سایت متوجه می شوند که سایت آن ها چگونه در موتورهای جستجو دیده می شود. گوگل وب مستر گزارش ها و داده هایی را فراهم می کند که به شما در درک اینکه چگونه صفحات مختلف طراحی سایت شرکتی یا فروشگاهی در نتایج جستجو ظاهر می شوند، کمک می کند. بهتر است بدانید این داده ها می تواند به شما در بهبود مقالات قدیمی، نوشتن مطالب جدید و ایجاد یک استراتژی تولید محتوا در طراحی سایت کمک کند. در ضمن ابزارهای گوگل وب مستر در ارسال نقشه سایت، حذف URL ها، کمک به گوگل جهت نمایش مهم ترین محتوای وب سایت شما، اعلام مشکلات ممنوعیت ایندکس و خوانده شدن صفحات توسط گوگل تأثیر بسزایی دارد.  

 

طراحی سایت اسپیناس

نحوه اضافه کردن سایت به ابزار گوگل وب مستر

به وب سایت گوگل وب مستر بروید و با یک حساب کاربری جیمیل وارد شوید. پس از وارد شدن، آدرس وبسایت خود را اضافه کنید و دکمه افزودن سایت جدید را فشار دهید.

در صفحه بعدی، می بایست مالکیت وب سایت خود را تائید کنید.

در مرحله بعد، دو راه برای انجام ادامه مراحل عضویت وجود دارد:

  • فایل HTML را از طریق FTP در فهرست ریشه وب سایت خود آپلود کنید.
  • روی گزینه متد متناوب کلیک کنید تا متا تگ بدست آمده را به وبسایت مورد نظر اضافه کنید.

برای اضافه کردن متاتگ به وب سایت می توانید پلاگین های Insert Headers و Footers را نصب و فعال کنید تا خط متا تگ را که به صورت زیر است به آسانی کپی کنید.

</meta name = "google-site-verification" content = "VerificationKeyCode" >

نحوه اضافه کردن متاتگ سایت

در قسمت Settings بر روی زیر منوی Insert Headers and Footers”” کلیک کنید و خط متا تگ کپی شده را در قسمت هدر قرار دهید. اکنون تغییرات خود را ذخیره نموده و به گوگل وب مستر بروید و بر روی دکمه Verify site کلیک کنید.

البته اگر از افزونه سئو وردپرس استفاده می کنید، می توانید کد تأیید را درون قسمتی از متا تگ کپی نموده سپس آن را در افزونه WordPress SEO قرار دهید.

اکنون بر روی گزینه SEO در نوار کناری پنل مدیریت وردپرس کلیک کنید، سپس در قسمت پایین صفحه کد تائید را در فیلد گوگل وب مستر قرار دهید. بعد از انجام این تغییرات آن را ذخیره کنید و برای تأیید وبسایت خود به پنل وبمستر برگردید.

طراحی سایت

 

در نهایت نیز پس از تائید وبسایت، می بایست نقشه XML سایت خود را اضافه کنید. چیزی که میخواهید انجام دهید این است که نقشه سایت XML خود را اضافه کنید. شایان ذکر است پس از افزودن نقشه سایت، ممکن است نمایش اطلاعات در نتایج جستجوی گوگل مدتی طول بکشد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%