0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

معرفی افزونه محبوبترین مطالب در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

معرفی افزونه های نمایش محبوب ترین مطالب

طراحی سایت با هر نوع امکاناتی و یا هر کاربردی نیاز به مطالب دارد.ما در طراحی سایت با وردپرس افزونه های مختلفی را داریم که به طراحان سایت این امکان را می دهد تابتوانند محبوب ترین مطالب را در یک قسمت از سایت قرار دهند و کاربران بتوانند مطالب پربازدیدتر را مشاهده کنند.در این مقاله به معرفی چندین افزونه محبوبترین مطالب برای نمایش مطالب پربازدید  می پردازیم .

 

افزونه محبوبترین مطالبwordpress popular post

افزونه wordpress popular post

افزونهwordpress popular postیک افزونه محبوب می باشد که با انتخاب بازه زمانی می توانید محبوب ترین مطالب یا آخرین مطالب را نمایش دهید. این افزونه دارای ابزارک چندگانه است که هر یک از آن دارای کاربردی مشخص است.از امکانات این افزونه می توان قرار دادن یک تصویر بند انگشتی در کنار مطالب سایت نام برد.مرتب سازی بر اساس نام نویسنده ، تعدادبازدید و تعداد نظرات مشخص کرد.

ویژگی مهم این افزونه ایجاد دو جدول اضافی داخل پایگاه داده است. برای  ذخیره اطلاعات مطالب مرتبط که این روش برای افزایش سرعت نمایش اطلاعات می شود.

افزونه محبوبترین مطالبwp-post rating

افزونه wp-post rating

از این افزونه برای نمایش  مطالب با بالاترین امتیاز استفاده می شود .با استفاده از این روش می توانید بخشی را برای امتیازدهی قراردهید تا براساس امتیازات آن بخش مطالب با امتیاز بالا نمایش داده شود.

 

افزونه محبوبترین مطالبrelevant

افزونه relevant

با این افزونه می توانید محبوب ترین مطالب و پست های مرتبط و آخرین مطالب را نمایش دهید .از امکانات این افزونه می توان به قراردادن تصاویربندانگشتی درکنارمطالب اشاره کرد و تنظیمات اسان این افزونه این امکان را به ما می دهد تا به راحتی افزونه را مدیریت کنیم.

 

افزونه محبوبترین مطالب popular widget

با استفاده از این افزونه شما می توانید مطالب خود را براساس معبارهای متفاوتی در تب های مختلف دسته بندی کنید.این افزونه محبوب ترین مطالب را بر اساس تعداد بازدید ومیزان دیدگاه  تعیین می نماید .از امکانات این افزونه می توان ایجاد تصاویر بندانگشتی برای مطالب قرار دهیم .می توانید آخرین دیدگاه ها را مشاهده کنید ابزارک را شخصی سازی کنید و امکانات دیگر.

واما شما می توانید از هیچ  افزونه ای برای نمایش مطالب پربازدید و محبوب سایت خود استفاده نکنیدو این کار را استفاده از کدهای php در داخل پروژه خود انجام دهید اما این روش کمی سخت تر می باشد و زمان بیشتری را برای این کار باید قرار دهید .درنتیجه ما به طراحان سایت پیشنهاد می کنیم برای این کار بیشتر از افزونه های آن استفاده نمایند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%