0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

مزایای یک رپورتاژ آگهی برای بیزنس طراحی سایت شما چیست؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

مزایای یک رپورتاژ آگهی برای بیزنس طراحی سایت شما چیست؟

در این مقاله طراحی سایت می خواهیم در مورد مزایای یک رپورتاژ آگهی برای بیزنس شما چیست؟ برای شما توضیحاتی در خصوص طراحی سایت و رپورتاژ آگهی ارائه دهیم. یکی از روش ها خوب برای تبلیغات رپورتاژ آگهی در سایت های دیگر است که اگر به درستی انجام شود می تواند مزایای بسیاری برای وب سایت شما که همان بیزنس آنلاین شما است موارد با ارزشی را داشته باشد.

در مورد رپورتاژ آگهی چه می دانید:

یکی از مفهوم های جدید در بین بازاریابان آنلاین است که همگی با این کلمه آشنایی کامل دارند در صورتی که بازاریابان سنتی با آن غریبه هستند. رپورتاژ آگهی به صورت یک گزارش کاملی است که در آن آگهی تبلیغاتی به کاربران و مخاطبان ارائه می شود نکته جالبی که دارد مخاطبان تصور نمی کند که این گزارش یک آگهی تبلیغاتی است. فکر می کنند در حال خواندن یک مطلب گزارشی هستند که این مطلب کاملا بی طرف است و فقط در مورد اطلاع رسانی تهیه شده است. لحن گفتاری این گزارش سبب می گردد که مخاطبان به آن اعتماد کنند.

به عبارت دیگر رپورتاژ آگهی یک سعی و تلاش است که برای اینکه مزایای و ارزشمندی یک محصول یا خدمت را ذهن مخاطبان ایده آل سازد. برای تهیه این گزارش باید بی طرفی در آن کاملا رعایت شده باشد و سایت های خبری یا اینکه سایت هایی ترافیک بالایی دارد با ازای پرداخت مبلغی به ادمین سایت این گزارش در آن سایت انتشار داده می شود . گاهی ممکن است رپورتاژ آگهی از تی وی هم پخش شود مانند یک پیام های بازرگانی یا در قالب یک گفتگو باشد که در آن گفتگو در مورد خدمات یا محصولاتی که دارند گزارش داستان سرایی برای بینندگان به نمایش در آورده می شود. در رادیو هم به صورت دیالوگ هایی میان گویندگان یا مهمان ها صورت می گیرد.

در چندین سال اخیر رپورتاژ بیشتر در فضای اینترنت مورد استفاده قرار گرفته است که در قالب یک گزارش در سایت ها منتشر می شوند .

مزایای یک رپورتاژ آگهی برای بیزنس شما چیست؟

رپورتاژ آگهی در اینترنت

یک رپورتاژ آگهی ماهیتی شبیه به نسخه گزارش چاپی دارد که این گزارش می تواند داستان سرایی برند شما باشد یا معرفی ومزایای خدماتی که ارائه می دهید یا اینکه توضیحاتی برای محصولاتی که می فروشید را می توانید در این گزارش به طور مفصل ارائه دهید.

در وهله بعدی زمانی که گزارش کامل از آنچه که م یخواهید تهیه کردید برای انتشار این گزارش باید به وب سایت هایی که ترافیک بالا و پر بازدیدکننده هستند یا وب سایت های خبرگزاری یا معتبر در حوزه کاری شما مراجعه کنید. این رپورتاژ آگهی مزیت بالایی که دارد به صورت آنلاین است به این ترتیب می تواند سریعتر در وب سایت های مختلف انتشار یابد

رپورتاژ آگهی و سئو

سوال مهمی که در ذهن شما نقش بسته این است که آیا  رپورتاژ آگهی می تواند باعث بهبود در رتبه های شما در موتورهای جستجوگر شود؟ بله ، رپورتاژ آگهی می تواند تاثیر بسزایی در سئو وب سایت شما داشته باشد. در حقیقت شما در یک سایت پربازدید کننده یک گزارش کاملی از فیلد کاری خود در اختیار کاربران قرار می دهید و در آن کلمات کلیدی را به سایت خود لینک می کنید و هنگامی که بازدید کننده گزارش شما مطالعه می کند و با کلمات کلیدی که لینک دار شده است وارد وب سایت شما می شود و همین امر باعث بالا رفتن ترافیک وب سایت شما خواهد شد .

سعی کنید 3 تا 5 بار در گزارش رپورتاژ آگهی لینک ندهید ای امر سبب بالا رفتن رتبه های شما در موتور های جستجوگر خواهد شد. علاوه بر این ها برند سازی و داستان سرایی برند برای کاربران در گزارش قرار می دهید که اعتبار شما را بیشتر می کند. با طراحی سایت می توانید یک رپورتاژ آگهی خوب داشته باشید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%