0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

مزایای طراحی وب سایت داینامیک

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

مزایای طراحی وب سایت داینامیک

طراحی سایت به دو بخش کلی استاتیک و داینامیک تقسیم بندی می شود. در ادامه به توضیح مختصری از هر کدام پرداخته و مزایای طراحی وب سایت داینامیک را بیان می کنیم.

طراحی سایت استاتیک

در این مدل طراحی وب سایت، مدیریت محتوا و داده ها باید توسط فردی صورت بگیرد که با کدنویسی و برنامه نویسی آشنا باشد. به این معنی که تمامی افراد توانایی تغییر محتوا و تصاویر وب سایت را ندارند.

پس تغییر دادن محتوا و داده ها برای عموم مردم با دشواری همراه است. و ممکن است مورد پسند همگان واقع نشود. چون در این حالت شرکت یا فروشگاه برای همیشه به برنامه نویس برای تغییر وب سایت وابسته خواهد بود.

ممکن است تنها در موارد محدودی مانند برخی از طراحی وب سایت های شرکتی که فقط زمان راه اندازی محتوا در وب سایت قرار گرفته و تا مدت ها ثابت خواهند بود، این مورد به کار آید.

 

طراحی سایت

 

وگرنه در مواردی که به طور روزانه و مداوم تغییرات صورت می گیرد، طراحی سایت استاتیک اصلا انتخاب صحیحی نمی باشد. و مجموعه را دچار مشکل خواهد کرد.

طراحی سایت داینامیک

اما طراحی وب سایت به روش داینامیک مشکلات طراحی سایت استاتیک را ندارد، به این دلیل که دارای پنل مدیریت محتوا یا CMS بوده و مدیر وب سایت به راحتی می تواند تغییرات لازم را در وب سایت اعمال کند.

در این مورد شخصی که ویرایش محتوا را انجام می دهد، حتی اگر دانش کد نویسی نداشته باشد، به راحتی می تواند با وب سایت کار کند. و کافی است کمی در این مورد آموزش ببیند.

پس از آن قادر خواهد بود پنل مدیریتی وب سایت را اداره کند. این مدل طراحی وب سایت برای فروشگاه ها و شرکت هایی که روزانه و یا با فواصل زمانی کوتاهی وب سایت خود را ادیت می کنند، بسیار مناسب است. به روز رسانی وب سایت در حالت داینامیک بسیار راحت می باشد.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%