0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

مراحل طراحی وب سایت چیست؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

مراحل طراحی وب سایت چیست؟

طراحی وب سایت از مراحل مختلفی تشکیل شده است. طی این مراحل کارهای مربوط به یک طراحی وب سایت فروشگاهی، شرکتی یا شخصی از صفر تا صد انجام می شود.

مراحل طراحی سایت

در اولین مرحله طرحی که مدنظر مشتری است به شرکت طراحی وب سایت ارائه می شود. البته صاحب وب سایت می تواند طرح سایت خود را به سلیقه طراح خود بسپارد و از او بخواهد، طرحی خلاقانه و نو را برای وب سایت در نظر بگیرد.

در هر صورت طرح اولیه وب سایت در فتوشاپ به صورت عکس ایجاد شده و به مشتری ارائه می شود. در صورتی که مشتری از طرح راضی باشد و آن را تأیید کند، بلافاصله پیاده سازی آن آغاز شده و وارد مرحله کد نویسی می شود.

اما اگر نسبت به طرح نارضایتی داشته باشد، موارد مدنظر خود را بیان کرده و شرکت آن ها را اعمال می کند. این تغییرات تا زمانی که مشتری طرح را تأیید کند، ادامه می یابد.

پس از آن، کد نویسی و برنامه نویسی آغاز می شود، این مرحله ممکن است کمی طولانی تر از سایر مراحل باشد، و بایستی با دقت بیشتری انجام شود.

طراحی وب سایت

چگونگی انجام کدنویسی، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و روی تمامی جوانب وب سایت تأثیر می گذارد. به طور مثال سرعت و امنیت وب سایت رابطه مستقیمی با کدهای آن دارد.

پس از این که کدنویسی آن به اتمام رسید، وب سایت روی دمو به مشتری ارائه می شود. در این مرحله افکت ها و انیمیشن های بخش های مختلف وب سایت قابل مشاهده بوده و مشتری آن ها را دیده و نظر خود را مطرح می کند.

و نهایتاً اگر صاحب وب سایت آن را تأیید کند، سایت روی دامنه اصلی و مورد نظر مشتری بالا می آید. پس از این مراحل پشتیبانی وب سایت شروع شده و جلسات آموزشی راجع به چگونگی کار با پنل مدیریتی وب سایت برگزار می شود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%