0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

مراحل بعد از نصب وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

هنگامی که وردپرس را نصب می کنید، می بایستی مراحل بعد از نصب وردپرس را نیز انجام دهید. در واقع هنوز به چند مورد نیاز دارید که بتوانید به درستی وب سایت خود را راه اندازی کنید. ما در این مقاله، مهمترین چیزهایی را که شما بلافاصله نیاز به انجام آن پس از نصب وردپرس دارید بیان می کنیم.

اضافه کردن فرم تماس

انواع طراحی سایت در اینترنت نیاز به فرم تماس دارند. این اجازه می دهد بازدید کنندگان وب سایت شما به سرعت با تکمیل یک فرم در آن با شما تماس بگیرید.

به طور پیش فرض، وردپرس فرم ارتباطی ندارد. به همین دلیل نیز پای افزونه WPForms به میان می آید.. این ابزار بهترین پلاگین فرم تماس وردپرس است و به شما امکان می دهد تا فرم های تماس زیبا برای وب سایت خود ایجاد کنید. همچنین می توانید نسخه رایگان WPForms را از محزن پلاگین وبسایت WordPress.org دانلود کنید.

 

 تغییر نام، برچسب و منطقه زمانی وبسایت

در این مرحله، شما نیاز به تغییر عنوان سایت، برچسب، و تنظیمات منطقه زمانی وبسایت خود دارید. برای انجام این کار به صقحه General از منوی تنظیمات یا Setting بروید.  

 

انجام تنظیمات سئو

SEO اختصار عبارت بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. صاحبان وب سایت با انجام سئو بازدیدکنندگان زیادی را از سوی گوگل و سایر موتورهای جستجو جذب می کنند.

وردپرس دارای آیتم هایی برای کسب رتبه سئو اس. اما با این اوصاف، می توانید برای بهینه سازی جستجوگرها و کسب ترافیک بیشتر بر روی وب سایت خود کار کنید. بهترین زمان برای راه اندازی SEO وب سایت پس از نصب وردپرس است.

ما به شما استفاده از افزونه Yoast که جامع ترین پلاگین جستجوگر WordPress در بازار است را توصیه می کنیم.

 

نصب گوگل آنالیتیکز

شما باید به عنوان صاحب وبسایت، مخاطبان خود را درک کنید، دنبال چه چیزی می گردند؟ و چگونه می توانید به آنها کمک کنید. این بینش کمک می کنید تصمیمات هوشمندانه ای برای رشد کسب و کارتان داشته باشید. بهتر ست برای اتخاذ تصمیمات لازم  گوگل آنالیتیکس زا نصب کنید. این نشان می دهد که چند نفر از وب سایت شما بازدید می کنند، از کجا آمده اند و چه کاری در وب سایت شما انجام داده اند.

 

ساده ترین راه برای نصب Google Analytics استفاده از پلاگین MonsterInsights است. این بهترین پلاگین  آنالیتیکس گوگل برای وردپرس است و گزارش های تحلیلی زیبایی را در داخل وردپرس نشان می دهد.

نصب کش Catch

مطالعات نشان می دهد که 1 ثانیه تاخیر در زمان بارگزاری صفحه سایت باعث کاهش 7 درصدی هدایت صفحات به سرور می ، کاهش یازده درصدی نمایش صفحات و همچنین کاهش 16 درصدی رضایت مشتریان می شود. به عنوان یک مالک وبسایت، می بایستی از سرعت وبسایت خود و عملکرد آن حتی در ترافیک بالا مطمئن باشید.

کش شدن ( Catch) صفحات سایت برای ایجاد این سرعت بسیار مهم است. زیرا باعث می شود تا سریعا نسخه های کپی شده از صفحات سایت شما به جای ایجاد آنها به کاربران نمایش داده شوند. این امر باعث کاهش بار سرور در وب سایت شما گشته و سرعت بارگذاری صفحات را بهبود می بخشد. برای استفاده از این امکان پس از طراحی سایت نصب افزونه WP Super Cache را به شما توصیه میکنیم.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%