0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

لینک های نوفالو در وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

موضوع مقاله امروز ما لینک های نوفالو در وردپرس است. برای اینکه بدانید چگونه لینک های nofollow را در پست ها، صفحات و منوی های وردپرس اضافه کنید، با ما همراه باشید.

 هنگامی که شما به خارج از وب سایت خود لینک می دهید، موتورهای جستجو بخش کوچکی از قدرت لینک را از وب سایت شما به وب سایت دیگر منتقل می کنند. اما از آنجایی که نمی توانید آن وب سایت را کنترل کنید بهترین را اضافه کردن ویژگی nofollow به لینک ها است.

لینک nofollow نوعی لینک است که به موتورهای جستجو می گوید که هیچ پیوندی را از صفحه خود به وب سایت دیگری که به آن لینک می دهد ایجاد نکند. شما می توانید با اضافه کردن ویژگی rel= “nofollow” هر پیوندی را به پیوند nofollow تبدیل کنید. بهتر است بدانید لینک ها عامل مهم رتبه بندی طراحی سایت برای موتور جستجو هستند.

هنگامی که شما به یک وب سایت لینک می دهید، موتورهای جستجو این را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی در نظر می گیرند و بخش کوچکی از قدرت صفحه شما را به وب سایت دیگر منتقل می کنند.

بعضی از متخصصان SEO معتقدند که با ایجاد لینک های خارجی nofollow، رتبه وب سایت خودشان بالاتر خواهد بود.

بررسی نوفالو بودن یک لینک

تمام لینک های nofollow باید در کد html خود عبارت rel=nofolkow را داشته باشند. در تصویر زیر یک نمونه کد HTML از لینک های nofollow وجود دارد:

<a href=”https://example.com” rel=”nofollow”>Google</a>

برای بررسی اینکه آیا ویژگی nofollow به یک پیوند در وب اضافه شده است یا خیر باید موس خود را بر روی آن لینک ببرید، سپس روی آن کلیک راست کرده و گزینه inspect را از منوی باز شده انتخاب کنید  در کدهای مرتبط با لینک مورد نظر عبارت rel=nofollow را بررسی نمایید. مطابق تصویر زیر:

 

طراحی سایت اسپیناس

 

پنجره مرورگر شما اکنون به دو قسمت تقسیم می شود. در پنجره باز شده ، شما می توانید کد html لینک را همراه با ویژگی nofollow ببینید.

زمان اضافه کردن لینک های nofollow

به طور کلی اضافه کردن ویژگی نوفالو به لینک هایی که به وب سایت های خارجی غیر قابل اعتماد پیوند داده می شوند، بهترین کار است.  

اما توصیه می شود که به وب سایت های مجاز مانند ویکی پدیا، sitedp بدون ویژگی nofollow پیوند دهید. زیرا لینک دادن به سایت های مجاز اعتبار وب سایت شما را افزایش می دهد.

اضافه کردن لینک های نوفالو در ویرایشگر کلاسیک وردپرس

شما به راحتی می توانید لینک های nofollow را در ویرایشگر کلاسیک با کمک یک افزونه اضافه کنید.

اولین چیزی که باید انجام دهید این است که پلاگین Title و Nofollow For Links را نصب و فعال کنید. این افزونه تنظیمات خاصی ندارد. اکنون مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • ابتدا یک نوشته جدید ایجاد کنید.
  • سپس کلمه ای را که می خواهید تبدیل به لینک شود با ماوس انتخاب نموه و از پنجره ویرایشگر بر روی علامت “پیند دادن ” مطابق شکل زیر کلیک کنید:

 

طراحی سایت اسپیناس

 

  • لینک خارجی را به قسمت جعبه متن بالا اضافه کنید و بر روی نماد چرخ دنده کلیک کنید تا گزینه های لینک باز شوند.
  • مطابق تصویر زیر بر روی کادرهای “باز کردن در پنجره جدید” یا “open link in a new tab” و “Add rel=nofollow to link” یا “اضافه شدن ویژگی نوفالو به لینک” را علامتدار می کنید.

طراحی سایت

  • روی دکمه Update کلیک کنید.

با انجام اقدامات فوق بدون نیاز به کدنویسی ویژگی نوفالو را به لینک های مورد نظر طراحی سایت خود اضافه می کنید.

اغلب وبلاگنویسان هنگام ایجاد یک لینک خارجی، گزینه “باز کردن لینک در برگه جدید” را نیز انتخاب می کنند. بهتر است بدانید این یک راه عالی برای کاهش میزان جست وجو است و بازدیدکنندگان شما را از ترک وبسایت شما د باز می دارد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%