0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

لینک فالو یا نو فالو برای طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

لینک فالو یا نو فالو برای طراحی سایت

امروز در طراحی سایت اسپیناس وب می خواهیم در مورد لینک هایی صحبت کنیم که کدام لینک فالو یا نوفالو برای طراحی سایت مناسب است.

یکی از راه های دیجیتال مارکتینگ سئو وب سایت شما در فضای اینترنت است . زمانی که به سئو وب سایت می پردازیم یکی از فاکتورهای مهم در سئو طراحی سایت لینک های follow  و لینک های nofollow  است. تقریبا طراحی وب سایت ها از این لینک ها برای سئو وب سایت ها استفاده می کنند. یکی از روش های مهم در سئو وب سایت است که با این روش صفحات وب باهم ارتباط برقرار می کنند. ساخت بک لینک به عنوان سئو خارجی مورد استفاده است که چارچوب یک وب سایت موفق را می سازد. در ادامه به بررسی لینک های فالو و نوفالو را در وب سایت ها خواهیم پرداخت.

بک لینک

هنگامی که نوشته یا صفحه جدیدی را به وب سایت خود اضافه می کنید. خزنده های گوگل آن را کراول می کنند. شما تصور کنید یک مطلب جدید را در وب سایت قرار می دهید و لینک های خارجی و داخلی فالو را در این نوشته یا پست جدید را قرار می دهید زمانی که ربات های گوگل این نوشته را کراول می کند. این لینک هم دنبال می کند که این لینک را شما با ارزش تلقی کرده اید. زمانی که این لینک ها از را نوفالو کنید ربات های گوگل دیگر این لینک ها را دنبال نخواهد کرد. چون این لینک ها مورد تائید شما نیست و شما برای این لینک ها ارزشی قائل نشده اید.

مشخصه های لینک فالو

برای اینکه درک بهتری از لینک های فالو و نو فالو در موتورهای جستجوگر داشته باشید توضیحات واضح تری را در این باره خواهیم داد. موتورهای جستجوگر نظیر گوگل در صفحات وب سایت شما دنبال سرنخ هایی است که همان لینک ها هستند در صفحات شما قرار دارد اگر این لینک ها دارای رتبه بالایی در نتایج جستجو باشند. این صفحه اگر دارای لینک های با ارزشی باشد برای ربات های گوگل نیز مهم تلقی می گردد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%