0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

قرار دادن فیلم در پست های وردپرس

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

در این مقاله می خواهیم در رابطه با “قرار دادان فیلم در وردپرس” صحبت کنیم. بهتر است بدانید فیلم ها به وب سایت شما جان می دهند و راهی عالی برای افزایش تعامل با کاربر هستند. بواسطه وردپرس فیلم ها به راحتی از سایت های میزبان مانند یوتیوب، ویمیو، فیس بوک، توییتر وسایت های دیگر درون پست ها نصب می شود. البته درج ویدئو یک راه عالی برای افزایش تعامل با کاربر هستند.

چگونگی قراردادن فیلم ها در پست های وبلاگ وردپرس

وردپرس دارای یک ویژگی عالی به نام جاسازی خودکار است که هنگام طراحی سایت به شما اجازه می دهد تا به طور اتوماتیک کد جاسازی را از خدمات میزبانی ویدئو محبوب مانند YouTube، Vimeo و غیره دریافت کند.

البته برای این جایگذاری تنها کاری که باید انجام دهید نوشتن URL ویدئو در ویرایشگر وردپرس است. به عنوان مثال، شما می توانید آدرس اینترنتی فیلم مورد نظر در سایت YouTube را در قسمت محتوای ویرایشگر پست یا صفحه کپی کنید.

 

طراحی سایت

جاسازی ویدئو در وردپرس

شایان ذکر است به محض اینکه URL ویدیو را کپی می کنید، وردپرس کد جاسازی را برداشته و ویدیو YouTube را درون ویرایشگر محتوا نمایش می دهد. شما هم اکنون می توانید پست خود را ذخیره کنید و بر روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید تا ویدیو جاسازی شده را در پست وبلاگ خود مشاهده نمایید. به همین راحتی! پس از اضافه کردن این ویدیو، می توانید تنظیمات آن را از نوار ابزار و ستون تنظیمات در سمت راست تغییر دهید.

در این تنظیمات می توانید عرض ویدیو، جهت و تنظیمات دیگر آن را به راحتی تغییر دهید. همچنین می توانید به فیلم مورد نظرتان یک عنوان اضافه کنید و نسبت ابعاد تصویر ویدئویی را در گوشی تلفن همراه حفظ کنید.

البته نکته قابل توجه این است که وردپرس فقط می تواند جاسازی خودکار را برای مراکز و سایت های ارائه دهنده خدمات ویدئویی مناسب انجام دهد. برای وب سایت های دیگر، باید کد جاسازی را بدست آورید و سپس آن را در پست های وبلاگ خود قرار دهید.

یوتیوب، آمازون، فیس بوک، اینستاگرام، هلو تعدادی از این وبسایت های سفید هستند. اگر می خواهید ویدئویی را از وبسایتی خارج از این لیست اضافه کنید، می بایست کد جاسازی کامل HTML را برای فیلم مربوطه درج کنید.

برای انجام این کار کد HTML ارائه شده توسط وبسایت ویدئو را درون یک بلوک سفارشی HTML در ویرایشگر قراردهید.

 

طراحی سایت

چرا نمی توانم فیلم ها را در وردپرس آپلود کنم؟

شما می توانید فیلم ها را در وردپرس آپلود کنید اما توصیه می کنیم این کار را نکنید. اکثر وبلاگ های کوچک از حساب های کاربری هاست اشتراکی وردپرس استفاده می کنند و فیلم ها می توانند بسیاری از منابع سرور را در اختیار بگیرند. حال اگر ویدیوی شما حجم زیادی از کاربران را در بر بگیرد، وب سایت شما احتمالا سقوط خواهد کرد. در ضمن، شما ترافیک قابل توجهی از طرف کاربران YouTube را از دست می دهید و این شکست بزرگی برای شما است. زیرا یوتیوب نه تنها بزرگترین سایت میزبانی ویدئو است، بلکه دومین موتور جستجوی محبوب جهان و حقیقتاً دومین شبکه اجتماعی محبوب پس از فیس بوک است.ا گر نمی خواهید فیلم های خود را به YouTube آپلود کنید، می توانید وبسایت های Vimeo یا DailyMotion را امتحان کنید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%