0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

قرارداد طراحی سایت

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

قرارداد طراحي سايت

طراحی سایت نیز مانند هر کار دیگری، پس از انجام توافقات بین دو طرف، نیازمند بستن قرارداد است. نوع قرارداد بستگی به نوع پروژه ای که قرار است انجام شود، دارد.

در ابتدای قرارداد، نام طرفین و در ادامه مشخصات آن ها از جمله نام، آدرس، شماره تماس و آدرس ایمیل نوشته می شود.

قرارداد طراحی سایت دارای چند ماده است که در زیر به شرح آن ها می پردازیم:

ماده 1 قرارداد؛ در این ماده عنوان قرارداد ذکر می شود.

ماده 2 قرارداد؛ در این ماده نوع سایتی که قرار است طراحی شود، ذکر می شود. مثلاً شرکتی، فروشگاهی یا شخصی بودن آن عنوان می گردد.

ماده 3 قرارداد؛ هزینه قرارداد در این ماده بیان می شود.

طراحی سایت

ماده 4 قرارداد؛ این ماده از قرارداد مربوط به زمان بندی های انجام پروژه است. که تعیین می کند طرح اولیه و پروژه نهایی در چه تاریخ هایی به مشتری تحویل داده می شود.

ماده 5 قرارداد؛ در این قسمت نحوه دریافت هزینه ها و زمان آن درج می شود. به عنوان مثال نیمی از مبلغ هنگام استارت پروژه و نیم دیگر، زمان تحویل پروژه دریافت می شود.

ماه 6 قرارداد؛ در این ماده مراحل اجرای عنوان قرارداد آورده می شود. به عنوان مثال گفته می شود که ابتدا نیمی از هزینه طراحی سایت پرداخته شده، سپس طرح اولیه به مشتری ارائه می شود، دریافت نظرات مشتری راجع به طرح و اعمال تغییرات احتمالی در صورت درخواست مشتری، ارائه دوباره طرح به مشتری، تأیید طرح توسط مشتری، شروع پیاده سازی و کدنویسی طرح، دریافت دیتاها و محتواهای مربوط به سایت از مشتری و قرار دادن آن ها در سایت، قرار دادن سایت روی دمو و نشان دادن آن به مشتری، پرداخت مابقی هزینه پروژه توسط مشتری و قرار دادن سایت روی دامنه اصلی سایت.

طراحی سایت

ماده 7 قرارداد؛ در این قسمت از قرارداد وظایف شرکت طراحی سایت بیان می شود. اینکه شرکت ملزم به ارائه طرح های psd و تغییرات آن مطابق نظرات مشتری است. و باید گرافیک سایت را به نحوی که مشتری درخواست می کند، طراحی نماید. شرکت متعهد است که آموزش های نحوه کار با پنل مدیریتی سایت را در اختیار مشتری قرار دهد. و تا زمان مشخص شده پس از انجام طراحی سایت، پشتیبانی لازم از سایت را ارائه دهد.

ماده 8 قرارداد؛ در این بخش مواردی که مشتری به انجام آن متعهد می شود، بیان می شوند. به عنوان مثال؛ تحویل محتوای مورد نیاز برای قرار دادن در بخش های مختلف سایت، پرداخت هزینه جهت انجام مواردی که در فاکتور اولیه ذکر نشده است، پرداخت اقساط قرارداد در زمان های تعیین شده.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%