0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت پرسش و پاسخ

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت پرسش و پاسخ

اکثر افرادی که به مشکلی برخورد می کنند یا سوالی برایشان پیش می آید، راه حل یا پاسخ پرسش خود در وب سایت های مختلف جستجو می کنند، طراحی سایت در این مورد کمک شایانی به افراد می کند.

سایت های مختلف پرسش و پاسخ شامل قسمتی برای طرح سوال می باشد، که افراد باید ابتدا در وب سایت عضو شده و سپس امکان درج پرسش را می یابند.

و اشخاصی که پاسخ سوالات درج شده را بدانند و یا با آن موضوع خاص برخورد کرده و به راه حل رسیده باشند، به فرد سوال کننده کمک کرده و تا حد ممکن به او پاسخ می دهند.

ویژگی های طراحی سایت پرسش و پاسخ

طراحی سایت

این وب سایت ها باید دارای یک سری ویژگی ها باشند تا بتوانند بین رقبای خود حرفی برای گفتن داشته باشند. یکی از مهم ترین ویژگی ها، سئوی وب سایت می باشد.

اگر سئوی سایت عالی باشد، در صورت جستجوی سوالات مربوطه در موتور جستجو، وب سایت را در نتایج اولیه نشان می دهد. پس شانس ورود افراد به آن بیشتر خواهد شد.

پس از اینکه بازدیدهای سایت بالا رفت، مدیر وب سایت می تواند تبلیغات مختلف را در آن گذاشته و از این راه به صورت اینترنتی کسب درآمد کند.

ویژگی مهم دیگر، سرعت وب سایت می باشد. اینکه کاربر پس از ورود به سایت بتواند با سرعت خوبی صفحات مختلف را باز کرده و به دنبال پاسخ سؤالات خود باشد، نکته بسیار مهمی است، در غیر این صورت کاربر خسته شده و از وب سایت خارج می شود.

گرافیک و ظاهر طراحی وب سایت نیز یک خصوصیت مهم بوده و در جذب مخاطب اثر زیادی دارد. همان طور که دیده ایم اکثر وب سایت های پرسش و پاسخ دارای ظاهر جذابی نیستند و حتی از فونت های جالبی استفاده نشده است، در صورتی که اگر به این مورد اهمیت بیشتری داده شود، بازدید از وب سایت بالا خواهد رفت.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%