0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت و همه چیز درباره وردپرس، مزایا و معایب این سی ام اس قدرتمند

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

وقتی درباره طراحی سایت با قالب وردپرس صحبت می کنیم همیشه دو گروه از افراد هستند که با هم کاملا مخالفند.

طراحی سایت با وردپرس

گروه اول که اقلیت هم هستند ( بنا به آمارهای تعداد نصب این سی ام اس) اعتقاد دارند که وردپرس نمی تواند نیازهای یک قالب حرفه ای را براورده کند. این گروه بر این عقیده هستند که باید از زبان های برنامه نویسی دیگر برای طراحی سایت خود استفاده کنند و یا حتی خود بستر و  سی ام اس اختصاصی خود را برای هر قالب پیاده سازی کنند. ما منکر این نیستیم که سی ام اس اختصاصی بد است، اما برای هر طراحی سایت باید از سی ام اس خاص خود آن استفاده شود. شما فرض کنید برای یک قالب شرکتی که نمی تواند هزینه بالایی کند بخواهند یک سی ام اس اختصاصی نوشته شود، که نوشتن این سی ام اس بیش از چند ماه زمان و هزینه می برد، اما می توان با سی ام اس قدرتمند وردپرس این نیاز را به طور کامل برطرف کرد.

در این شکی نیست که شرکت ها و سایت های بزرگ در دنیای اینترنت همگی از سی ام اس های اختصاصی خود بهره می برند اما آیا برای شروع یک کسب و کار جدید باید هزینه گزافی کرد و یک سی ام اس اختصاصی نوشت ؟

جواب خیر است، هیچ کسب و کاری در روز اول خود هزینه گزافی را متحمل نمی شود که اگر شود، قطعا رو به شکست می برد. همیشه باید پویایی و پیشرفت در یک طراحی سایت مشاهده شود، باید تغییر کند و بهتر شود تا کاربرانی که به آن کار می کنند لذت تغییر را بچشند.

حال چرا وردپرس ؟ مزایا و معایب آن چیست ؟

درباره وردپرس می توان کتاب ها نوشت از مزایا و یا معایب آن. اما باید دید نیاز هر کاربر چیست و بر اساس نیاز آن یک سی ام اس انتخاب شود. وردپرس بستری برای بیش از 99 درصد طراحی سایت ها را فراهم کرده است ، به گونه ای که اگر کسی به این سی ام اس مسلط باشد می تواند به راحتی از قابلیت های پنهان آن بهره گیرد و زمان به اجرا رساندن یک پروژه را به کمتر از 10 درصد زمان آن برساند.

اما مزایای این سی ام اس قدرتمند چیست ؟

1- ساده و راحت برای کاربران

قالب وردپرس

کاربرانی که به دانش برنامه نویسی مسلط نیستند می توانند به راحتی با بخش مدیریت آن کار کنند و نیاز های خود را برطرف کنند، کار کردن با بخش مدیریت آن به راحتی کار با نرم افزار ورد هست، همه چیز آماده و منتظر کلیک کردن.

2- بهشتی برای برنامه نویسان در طراحی سایت

قالب وردپرس در طراحی سایت

آرزوی تمام برنامه نویسان داشتن یک سی ام اسی است که همه چیز در آن نهفته باشد و به راحتی بتوانند با استفاده از تابع های آن بدون نیاز به نوشتن خط های طولانی کد نویسی نیاز های خود را برطرف کنند، استفاده از تابع های وردپرس می تواند هم راحتی را به برنامه نویسان اهدا کند هم باعث شود یک طراحی سایت حرفه ای به کاربران خود هدیه کند.

3- بسیار سریع به شرط اینکه…

این سی ام اس می تواند بسیار سریع باشد به شرط اینکه تمام استاندارهای برنامه نویسی با آن رعایت شده باشد، اگر برنامه نویس و طراح سایت شما به توابع این سی ام اس تسلط کافی نداشته باشد می تواند باعث نابودی سرعت سایت شما شود به حدی که برای لود سایت ساده خود شاید تا بیش از 10 ثانیه مجبور باشید منتظر بمانید.

4- سئو، مهمترین !

برای این سی ام اس قدرمتند ابزارهای آماده بسیار قوی آماده شده که به مدیران سایت کمک می کند تا آن ها بتوانند سئوی سایت خود را مدیریت کنند و روز به روز سئوی سایت خود را بهبود بخشند، همیشه برای کاربران بودن در صفحه یک گوگل یک آرزو بوده است، اما راه رسیدن به این آرزو داشتن طراحی سایت قدرتمند است.

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%