0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت و سئو

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت و سئو

طراحی سایت به عنوان یکی از بهترین و زود بازده ترین راه های رونق دهی به کسب و کارهای مختلف می باشد. در این روش یک شخص یا شرکت، کسب و کار خود را وارد دنیای مجازی و اینترنت می کند.

در راه موفقیت این مدل کسب و کار، چندین عامل دست به دست هم داده و در پیشرفت آن اثر دارند. یکی از مهم ترین این عوامل، سئو یا بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد.

اهمیت سئو در طراحی سایت

سئو (Search Engine Optimization) به این دلیل اهمیت دارد که وب سایت را به موتورهای جستجو معرفی کرده و از این طریق رتبه وب سایت را بهبود می دهد.

در واقع یک وب سایت در صورتی که استانداردهای سئو را در نظر گرفته و مرتب به روزرسانی و آپدیت شود، شاهد سیر صعودی و پیشرفت زیادی بین رقبای خود خواهد بود.

در روند بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، چندین فاکتور نقش بسزایی خواهند داشت. اولین فاکتور، نوع کدنویسی و برنامه نویسی انجام شده برای قالب وب سایت است.

 

طراحی سایت

 

هرچه کد نوشته شده زمان طراحی وب سایت، تمیزتر و مرتب تر باشد و از نوشتن کدهای اضافه و تکراری در آن خودداری شود، وب سایت می تواند رتبه بهتری در ابتدا دریافت نماید.

پس از آن، رتبه گرفتن وب سایت بستگی به تولید محتوای مرتبط با موضوع آن دارد. به طور مثال وب سایتی که در زمینه فروش تجهیزات اداری فعالیت می کند، لازم است محتواهایی مرتبط با محصولات خود در وب سایت قرار دهد.

در طراحی سایت فروشگاهی نیز بایستی هر محصول را در وب سایت به صورت جداگانه سئو کرد.

ویژگی محتوای وب سایت

محتوایی که در هر وب سایت قرار می گیرد، به هیچ عنوان نباید کپی شده از سایر وب سایت ها باشد. به این دلیل که می تواند تأثیر منفی روی سئوی وب سایت داشته باشد.

بنابراین بهتر است محتوا، جدید و منحصر به فرد بوده و از جای دیگری کپی نشده باشد. می توان برای این کار از مقالات خارجی استفاده کرده و ترجمه آن ها را روی وب سایت قرار داد.

لینک ها نیز در سئوی طراحی سایت بسیار پراهمیت هستند. بهترین حالت زمانی است که از یک سایت معتبر و با رتبه عالی به وب سایت مورد نظر لینک داده شود. در این صورت موتورهای جستجو پی می برند که سایت مقصد نیز معتبر می باشد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%