0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت فست فود

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت فست فود

یک شرکت طراحی سایت در همه زمینه ها می تواند وب سایت ایجاد کند. مغازه های فست فود اگر دارای وب سایت باشند، می توانند تا حد زیادی شاهد افزایش میزان مشتریان خود شوند.

افرادی که قصد سفارش غذا از یک فست فود را دارند در موارد زیادی راجع به آن سرچ کرده و با گزینه هایی که به منزل آن ها نزدیک تر بوده و غذاهای بهتری داشته باشند، تماس می گیرند.

پس اگر شما نیز مدیر یک فست فود هستید، پیشنهاد ما به شما، سفارش دادن طراحی وب سایت می باشد. شما می توانید مطمئن باشید که پس از مدت کوتاهی نتیجه آن را خواهید دید.

مزایای طراحی سایت فست فود

طراحی وب سایت برای تمامی کسب و کارها مفید بوده و دارای مزایای زیادی می باشد. یک فست فود می تواند برای معرفی مجموعه خود از وب سایت استفاده کند.

طراحی سایت

به این صورت که تصاویر مربوط به قسمت های مختلف مغازه خود را در وب سایت قرار داده و لیست محصولات تولیدی خود را نیز به همراه تصاویر آن ها در صفحه مربوط به منوی غذا نشان داده شود.

به این صورت مشتری می تواند تمامی غذاهای تولیدی را مشاهده کرده و از قیمت های آن ها نیز مطلع شود. پس از انتخاب غذا، مشتری امکان سفارش دادن یک یا چند مورد را دارد. همچنین می تواند هزینه آن را از قبل پرداخت کند.

این وب سایت ها باید دارای صفحه درباره ما باشند، در این صفحه توضیحات کاملی راجع به سابقه و پیشینه کار افرادی که در فست فود مشغول به کار می باشند، وجود دارد.

در صفحه تماس با ما نیز اطلاعات برقراری تماس وجود دارد و مشتریان می توانند از آن ها جهت ثبت سفارش استفاده کنند.

ظاهر این وب سایت ها باید به گونه ای باشد، که مشتری را پس از ورود به وب سایت، جذب نماید.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%