0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت فروش فایل

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت فروش فایل

بسیاری از شرکت ها یا افراد هستند که توانایی تولید فایل های مختلف آموزشی را دارند. طراحی سایت فروش فایل برای این کار ضروری می باشد.

افرادی که در زمینه های خاصی دارای علم و مهارت هستند و تمایل دارند که مهارت و دانش خود را برای فروش روی وب سایت قرار دهند، می بایست با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای مشورت کرده و سفارش طراحی سایت بدهند.

به طور مثال فردی که مربی درس خاصی است می تواند فایل های آموزشی را آماده کرده و در وب سایت خود قرار دهد. این گونه وب سایت ها به درگاه بانک وصل شده و کاربر می تواند به صورت آنلاین فایل مورد نظر خود را خریداری نماید.

البته برای اینکه کاربر بتواند اطلاعاتی راجع به فایل آموزشی داشته باشد و قبل از خرید بتواند کمی با آن آشنا شود، معمولاً چکیده یا مقدمه ای از فایل را در صفحه مربوط به آن می نویسند.

طراحی سایت

کاربر پس از مطالعه آن در صورتی که تمایل داشته باشد، مراحل خرید را تکمیل کرده و فایل را خریداری می نماید.

فواید و امکانات طراحی سایت فروش فایل

در این گونه وب سایت ها می توان بخشی را به اخبار و اطلاع رسانی اختصاص داد و اخبار روز را در آن ذکر کرد. و یا اگر در مورد فایل هایی که در آینده قرار است روی وب سایت قرار بگیرد، توضیحاتی عنوان شود.

امکان چت به صورت آنلاین در وب سایت وجود دارد و کاربر ورودی می تواند به صورت آنلاین با مدیر وب سایت گفتگو کرده و در صورت نیاز راجع به محتویات فایل های آموزشی، سوالاتی را بپرسد.

پس از اینکه تعداد بازدیدها و کاربران وب سایت بالا رفت، این امکان وجود دارد که تبلیغاتی را از سایر کسب و کارها روی آن قرار داد و از این طریق نیز کسب درآمد کرد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%