0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت شخصی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت شخصی

این که در عصر فناوری و پیشرفت تکنولوژی قرار داریم، بر کسی پوشیده نیست. ارتباط افراد روز به روز با دنیای مجازی و اینترنت افزایش می یابد. اشخاصی هستند که به طراحی سایت شخصی علاقه مند هستند. این افراد تمایل دارند صفحه ای در اینترنت جهت معرفی خود و ارائه رزومه تحصیلی و کاری خود داشته باشند. این گونه از سایت ها برای هر فردی کاربرد دارد. از دانشجویی که به تازگی فارغ التحصیل شده، تا استاد دانشگاهی که چندین سال سابقه تدریس دارد!

شخصی که جدیداً فارغ التحصیل شده است، می تواند هنگامی که جویای کار است، به شرکت های مختلف آدرس سایت خود را بدهد. تا شرکت برای آشنایی با او و دیدن روزمه تحصیلی و سوابق فرد به سایت او مراجعه کند.

یا اینکه استاد دانشگاهی را در نظر بگیرید که سال ها در دانشگاه های مختلف خدمت کرده است. این شخص می تواند تمامی مقالاتی که طی این سال ها برای نگارش آن ها زحمت کشیده است را در سایت شخصی خود قرار دهد تا سایرین بتوانند از آن ها استفاده کنند.

طراحی سایت

امکانات طراحی سایت شخصی

گالری عکس های شخصی؛ این بخش می تواند عکس های مربوط به خود فرد و تصاویری باشد که این فرد تهیه کرده است.

صفحه درباره من؛ این صفحه حاوی اطلاعاتی راجع به فرد است که می تواند تاریخ و محل تولد، مدارس و دانشگاه هایی که فرد در آن ها تحصیل کرده است، مهارت ها و توانایی های شخصی و تصویر فرد را شامل شود.

طراحی سایت

قرار دادن فایل های دانلودی؛ به عنوان مثال می توان از فایل های پی دی اف مقالات فرد نام برد.

اخبار؛ فرد می تواند اخبار گذشته یا آینده ای که برایش مهم می باشد را در این قسمت وارد کند.

صفحه تماس با من؛ این صفحه حاوی شماره تماس، آدرس ایمیل و یا دسترسی به فرد در شبکه های اجتماعی می باشد.

طراحی سایت

تقویم کاری؛ فرد می تواند در سایت خود تقویمی برای یادداشت روزهای مهم که در آن قرارهای کاری یا ملاقات های ویژه صورت می گیرد، وارد کند.

امکان دریافت ایمیل؛ پیام افرادی که از طریق سایت ایمیل ارسال می کنند، توسط شخص صاحب سایت، دریافت می شود.

امکان قرار دادن تبلیغات در سایت؛ شخص می تواند از طریق گذاشتن تبلیغات مختلف در سایت خود، کسب درآمد کند. البته این در صورتی است که سایت رتبه خوبی از نظر موتورهای جستجو داشته باشد.

طراحی سایت

مهم ترین نکته در مورد سایت های شخصی، گرافیک جذاب و ریسپانسیو بودن آن است. البته سئوی سایت نیز اهمیت خاص خود را دارد. در صورتی که طراحی وب سایت شخصی خود را به شرکت های حرفه ای بسپارید به خوبی همه این نکات را برای سایت شما در نظر گرفته و پیاده سازی می کنند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%