0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت سرمایه گذاری

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت سرمایه گذاری

شرکت های طراحی سایت در تمامی عرصه ها و زمینه ها می توانند وب سایت هایی کارآمد ایجاد کنند، که این وب سایت ها بنا به درخواست و نیاز مشتریان، از نظر گرافیک و ظاهر، میزان قابلیت ها و امکانات متفاوت هستند.

قابلیت های طراحی سایت سرمایه گذاری

این وب سایت ها برای معرفی و شناساندن شرکت ها بورس یا سرمایه گذاری ایجاد می شوند. در بسیاری از این وب سایت ها، امر مشاوره در زمینه های مالی و سرمایه گذاری به صورت تخصصی خدمات خود را به مشتریان و کاربران وب سایت خود ارائه  می دهند.

در این وب سایت ها، مدیران می توانند بسته های آموزشی و مشاوره ای خود را برای کاربران عضو و فعال سایت خود، برای فروش روی وب سایت قرار دهند.

این امکان وجود دارد که کاربران قدیمی و دائمی وب سایت برای برخورداری از خدمات وب سایت نسبت به کاربران جدید از تخفیف ها و خدمات بیشتری برخوردار شوند.

 

طراحی سایت

 

آن دسته از کاربران این وب سایت ها که مایل باشند به طور مداوم از خدمات شرکت های سرمایه گذاری استفاده کنند، به طور ویژه در این سایت ها ثبت نام کرده و می توانند در طولانی مدت از مشاوره های مدیران شرکت بهره مند گردند.

نکته مهم و اساسی در طراحی سایت سرمایه گذاری

بهینه سازی موتورهای جستجو؛ رکن اساسی و مهم در این وب سایت ها، داشتن رتبه بهینه می باشد. به این معنی که شناسایی و پیدا کردن وب سایت توسط موتورهای جستجو به بهترین نحو صورت بگیرد.

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو، به عواملی مانند کدنویسی، سرعت وب سایت و محتوای آن بستگی دارد.

محتوای وب سایت بایستی به صورت یونیک و منحصر به فرد نوشته شده و از کپی کردن محتوای سایر وب سایت ها خودداری شود.

کد نویسی نیز باید در مرحله طراحی سایت به شکل بهینه بوده و از افزودن کدهای اضافه جلوگیری نمود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%