0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت ساختمانی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت ساختمانی

سفارشات طراحی سایت های ساختمانی به چندین منظور داده می شوند. یکی از این موارد طراحی وب سایت برای سازندگان و فروشندگان ساختمان می باشد.

کاربرد دیگر این گونه وب سایت ها برای فروش مصالح ساختمانی است. پس در این صورت طراحی سایت ساختمانی، هم می تواند شرکتی و هم فروشگاهی باشد.

فواید طراحی سایت ساختمانی

افرادی که در کار خرید و فروش ساختمان هستند می توانند تصاویر و مشخصات مربوط به این ساختمان ها را در وب سایت خود قرار دهند و به این صورت افرادی که در جستجو برای خرید منزل هستند، به وب سایت مورد نظر مراجعه کرده و از آن بازدید می کنند.

طراحی سایت

البته برای این که یک وب سایت بتواند کاربران را به سمت خود هدایت کند باید از سئوی خوبی برخوردار باشد. سئوی سایت به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، نحوه کدنویسی در زمان طراحی وب سایت می باشد.

کدنویسی باید به گونه ای انجام شود که قالب تولید شده وب سایت، سبک باشد. در این صورت سرعت وب سایت و سئوی آن بهبود می یابد.

عامل مؤثر دیگر در سئوی سایت، نحوه محتوا گذاری و سئو کردن محتوا می باشد. قرار دادن مقاله روی وب سایت می تواند تأثیر بسیار زیادی روی رتبه سایت داشته باشد. برای این منظور بایستی از کپی کردن مقاله از سایر وب سایت ها خودداری کرد.

این کار باعث تنزل رتبه وب سایت می شود. بنابراین باید مقالاتی یونیک و جدید در وب سایت قرار داد. این مقالات می توانند ترجمه مقاله های خارجی باشند.

وب سایت دیگر که مخصوص فروش محصولات و لوازم ساختمانی می باشد، این امکان را فراهم می آورد که کاربر به صورت آنلاین از وب سایت خریداری کند.

محصولاتی که مخصوص ساختمان هستند، مانند سیمان، گچ، آجر، لوازم بهداشتی و شیرآلات ساختمانی جزء این کالاها به شمار می روند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%