0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت ریسپانسیو

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو | سایت ریسپانسیو

امروزه کاربران بعد از به پایان رسیدن سفارش طراحی سایت  خود، انتظار دارند وب سایتشان در نسخه های مختلف موبایل و دستگاه های دیگر نمایش داده شود. به همین دلیل در همان زمان طراحی سایت باید به فکر نسخه های دستگاه های مختلف بود.

ریسپانسیو یا واکنشگر به این معنا که طراحی سایت به گونه ای می باشد که صفحات مختلف و ابزار های استفاده شده در وب سایت به درستی و ظاهر مناسب در انواع دستگاه ها نظیر موبایل ها، تبلت ها و کامپیوترهای رومیزی نمایش داده شود.

نسل بعد از کامپیوترهای خانگی

در آخرین گزارش رسمی سال 2012 فروش کامپیوتر های خانگی بسیار کاهش پیدا کرده و حتی کمتر از سال 2001 فروخته شده است.

در اینجا سوالی که پیش می آید این است که پس مصرف کنندگان چه نوع دستگاهی را جایگزین کامپیوترهای خانگی کرده اند ؟ آیا تبلت ها ؟ چیزی که انتظار می رود این است فروش تبلت به بیش از 100 میلیون عدد در سال فروخته شود.

طراحی سایت یا نرم افزار های موبایلی ؟

طراحی سایت و برنامه ها همه به یک نتیجه ختم می شود، این است که در سراسر دنیا یک میلیون مانیتور تولید شده است و باید خود را با تمامی آنها سازگار کرد.

طراحی و ساخت برنامه های اندرویدی، آی او اس و … شاید راهکاری مناسب به نظر برسد. شکی نیست که ساخت برنامه های موبایل برای سیستم عامل ها بهتر از نداشتن هیچ گونه برنامه ای است اما چگونه برای هر فروشگاه نرم افزار آماده کرد ؟

وقتی به سایت های خبری می رسیم، وب موبایلی بسیار بیشتر از برنامه های موبایلی حائز اهمیت می باشد. مرکز تحقیقات پیو پس از انتشار بیانیه ای بین 50 الی 60 درصد از کاربران تبلت ها ترجیخ می دهند اخبار را در وب موبایلی مطالعه کنند تا از طریق برنامه، این به این معنا نیست که نیازی به برنامه های موبایلی نمی باشد بلکه هم وب موبایلی و هم برنامه موبایل به یکدیگر نیازمند می باشند. اما داشتن یک وب سایت بزرگ موبایلی باید از اولویت بیشتری برخوردار باشد.

سال 2014 را می توان سال طراحی سایت ریسپانسیو نام گذاری کرد چرا که اوج مصرف در استفاده از این نوع طراحی بود، و این واقعیت که کاربران در حال حاضر وب موبایلی را به برنامه های موبایل ترجیح می دهند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%