0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت را با قالب های آماده انجام ندهیم!

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

 

امروز در اسپیناس می خواهیم در مورد قالب آماده صحبت کنیم و چرا این که طراحی سایت شما باید اختصاصی باشد! و طراحی سایت را با قالب های آماده انجام ندهیم !اگر تازه وارد دنیای وب ها و علی الخصوص طراحی سایت شده اید و می خواهید یک وب سایت را طراحی کنید! برای طراحی وب سایت درنگ کنید! ابتدا مقاله زیر را بخوانید و بعد طراحی سایت را شروع کنید.

قالب آماده وب سایت

قالب های آماده برای طراحی سایت یعنی این که قالب های از قبل ساخته شده وجود دارند که به صورت پولی و فری در اینترنت وجود دارد. قالب های آماده به صورت فری و رایگان را می توانید از وب سایت های مختلف دانلود کنید اما قالب های پولی در فروشگاه هایی که برای فروش قالب هستند می توانید تهیه کنید. این قالب های آماده نیاز به دانش کدنویسی و برنامه نویسی ندارد و با هزینه کم و سریع می توانید طراحی سایت انجام دهید.

تفاوت قالب اختصاصی با قالب آماده

برخی از افراد از قالب های آماده استفاده می کنند به دلیل این که هزینه های قالب آماده پایین می باشد یا این که رایگان است. این افراد فقط به هزینه های پایین فکر می کنند شاید بتوانند با هزینه های پایین را طراحی کنند اما بین 6 ماه تا یک سال، این موضوع را متوجه می شود که استفاده از قالب های آماده دارای معایبی است مثلا تصور کنید که یک شخص با هزینه های چند برابر از کسی که از قالب آماده استفاده می کنند برای طراحی سایت هزینه کنند و یک شخص از قالب آماده استفاده کند. در آینده تفاوت آنها مشخص می شود و شخصی که قالب اختصاصی برای وب سایت خود انتخاب کرده است به راحتی سود آن را دریافت خواهد کرد. در ابتدا شاید استفاده از قالب های آماده برای شما جذاب باشد ولی در ادامه خواهید درک کرد که با مشکلات متعددی همراه خواهد بود.

معایب قالب های آماده

  • قالب سایت شما با سایت های دیگر مشابه خواهد بود
  • دارای انعطاف پذیری کمتری در برابرتغییرات دارد حتی ممکن است تغییری را نتوانید انجام دهید
  • تغییرات در قالب را نمی توانید انجام دهید
  • سرعت لودینگ سایت پایین است به همان اندازه که فونت ها زیباست باعث کاهش سرعت می شود.
  • امکانات مازاد برای این قالب ها قابل دسترسی نیستند.
  • کپی رایت نمی توانید متعلق به خود بسازید.
  • هر چقدر شخصی سازی شود باز هم طرح شما اختصاصی نخواهد شد.
  • کیفیت قالب های آماده رایگان بسیار پایین است.
  • پشتیبانی مناسب برای این قالب های صورت نمی گیرد.

ارزش وب سایت شما

در دنیای اینترنت وب سایت شما ، هویت شما را می سازد. در ابتدا شاید استفاده از قالب های آماده برای شما مشکلی به وجود نیاورد اما اگر شما یک شرکت یا سازمانی هستید که در حال رشد یا پیشرفت هستید. حتما باید به خاطر داشته باشید که یک طراحی وب سایت می تواند باعث پیشرفت روز افزون شما گردد. همچنین می توانید هویت یک وب سایت را متعلق به خود کنید. زمانی که کاربر به وب سایت شما مراجعه می کند این حس را به او منتقل می کنید که وب سایت شما یک هویتی دارد و با سایر وب سایت ها از نظر گرافیکی متفاوت است. علاوه بر این شما هر زمان که می خواهید می توانید قالب وب سایت خود را ویرایش کنید و این تغییرات در حال رشد بودن شما را به خوبی کاربر درک خواهد کرد.

 

 

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%