0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت دندانپزشکی

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت دندانپزشکی

یک طراحی سایت حرفه ای که توسط شرکت طراحی سایت انجام بگیرد، قادر است تأثیرات فراوانی بر راحتی شغل دندانپزشکی داشته باشد.

فواید طراحی سایت دندانپزشکی

معمولاً اکثر افراد چندین مرتبه در سال به دندانپزشکی مراجعه کرده و ممکن است ساعت ها در انتظار نوبت خود بمانند. به این دلیل که نوبت دهی ها به خوبی صورت نگرفته و افراد زیادی وقت خود را این میان از دست می دهند.

اما در نظر بگیرید که دندانپزشکی مورد نظر شما دارای وب سایت مخصوص به خود باشد، در این صورت شما در حالی که در منزل یا محل کار خود هستید، می توانید به راحتی وارد وب سایت شده و یک نوبت ویزیت بگیرید.

طراحی سایت

سیستم وب سایت به طور خودکار، وقت های خالی را به شما نشان داده و شما وقت مناسب با برنامه کاری خود را انتخاب می کنید. در این حالت شما می توانید از وقت خود استفاده بهینه ببرید و نیازی به حضور فیزیکی برای اخذ نوبت نمی باشد.

امکانات طراحی سایت دندانپزشکی

یک وب سایت مخصوص دندانپزشکی باید به صورت اختصاصی طراحی شده و کاملاً حرفه ای باشد. برای داشتن چنین وب سایتی باید به شرکتی مراجعه کنید که در کار خود حرفه ای و با تجربه باشد.

اولین مورد، سیستم نوبت دهی وب سایت است که اهمیت بالایی دارد. هر شخصی که وارد وب سایت می شود، در صورتی که تمایل به دریافت نوبت ویزیت داشته باشند، وارد این قسمت شده و با پر کردن یک فرم به راحتی نوبت مورد نظر خود را رزرو می کنند.

همچنین یک وب سایت دندانپزشکی باید دارای یک اسلایدر شیک و منحصر به فرد بوده و به کاربری که وارد وب سایت می شود، حس خوبی را القا کند. تصاویری که برای این اسلایدر در نظر گرفته می شود، باید مرتبط با امور دندانپزشکی باشد و از وضوح بالایی برخوردار باشد.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%