0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت در شرق تهران

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت به چه دلیل؟!

آیا تا به حال به افزایش درآمد و رونق کسب و کار خود اندیشیده اید؟

طراحی سایت

آیا به تبدیل محصول تولیدی خود به یک برند مشهور فکر کرده اید؟

آیا می دانید که چگونه باید با رقیبان خود در عرصه فروش و بازاریابی رقابت کنید؟

پاسخ این سوالات روی آوردن به طراحی سایت می باشد. با داشتن یک وب سایت زیبا و کارآمد است که می توانید به میزان زیادی سود حاصل از فروش کالا یا خدمات خود را افزایش دهید.

اگر برای معرفی محصول خود از طراحی سایت کمک بگیرید، می توانید پس از گذشت مدتی آن را به یک برند مشهور تبدیل کنید. همچنین می توانید در عرصه رقابت با سایرین حرفی برای گفتن داشته باشید.

طراحی سایت

تنها در صورتی می توانید یک وب سایت عالی و قوی داشته باشید که امور مربوط به طراحی آن را به افرادی خبره واگذار کنید. این افراد معمولاً در قالب شرکت های طراحی سایت مشغول به کار می شوند که متشکل از تیمی حرفه ای و با تجربه می باشد.

طراحی سایت حرفه ای

پس از این که شما تصمیم خود را برای راه اندازی وب سایت خود گرفتید کافیست به یکی از شرکت های معتبر مراجعه کرده و در این خصوص از تجربیات و مشاوره های آن ها استفاده کنید.

پس از آن شما گرافیک مورد نظر خود را به کارشناسان شرکت گفتید، آن ها طرح شما را به صورت فایل psd آماده کرده و به شما ارائه می دهند. پس از اینکه شما طرح اولیه و ظاهر سایت را تأیید نمودید، برنامه نویسان مجموعه شروع به کار کرده و کار کدنویسی آن را انجام می دهند.

بعد از اتمام کدنویسی، سایت روی دمو بالا می آید. شما در این مرحله وب سایت خود را مشاهده می کنید و در صورتی که تمایل به تغییر آن داشته باشید، تغییرات انجام می شود. زمانی که شما گرافیک طراحی سایت آن را تأیید کنید، وب سایت روی دامنه اصلی رفته و به شما تحویل داده می شود.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%