0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت با 99 هزار تومان ممکن است ؟

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت با 99 هزار تومان!!!

هر کسب و کاری نیاز به حضور آنلاین در اینترنت دارد. این بدین معنی است که طراحی سایت شرکتی با کیفیت بالا، یک امر بسیار حیاتی است. مشکل این جاست که این کار می تواند گران باشد. در طرف مقابل طراحان سایت ارزان هستند که کاربران را با قیمت های بسیار اندک جذب می کنند، اما ممکن است سایت ایجاد شده توسط آن ها، غیرمنعطف و غیر جذاب برای بازدید کننده باشند.

تنها راه حل این است که با یک شرکت طراحی سایت حرفه ای قرارداد ببندید. خدمات این شرکت ها می تواند بی نظیر و با ارزش بوده و هزینه ای منطقی برای شما داشته باشد.

نیازی نیست خودتان کاری انجام دهید

ممکن است کار طراحی سایت خود را با استفاده از قالب ها، ابزار و خدمات ارزان یا حتی رایگان انجام دهید. اما این کار ایده آل نیست. طراحی سایت نیاز به صرف زمان و کار زیاد دارد. و بهتر است این کار را شرکتی برای شما انجام دهد که در این کار حرفه ای باشد.

به این دلیل که کارکنان این شرکت ها برای انجام طراحی سایت آموزش دیده و کار خود را به خوبی انجام می دهند. شما نیز با افزایش درآمد کسب کار خود، پس از دریافت سایت مواجه خواهید شد.

طراحی سایت

شما فقط برای آنچه که نیاز دارید، پرداخت خواهید کرد

در برخورد با بعضی شرکت ها ممکن است تصور کنید که هزینه های بالایی را از شما دریافت می کنند، اما با نگاهی دقیق تر و یک بازبینی جزئی می توانند برای شما ثابت کنند که شما برای عملکردها و قابلیت هایی که دریافت می کنید، پرداخت خواهید کرد. به این معنی که هیچ وجه اضافی را متقبل نمی شوید.

شما با هر شرکتی که قرارداد ببندید می توانید از آن ها فاکتور دریافت کنید و در آن تمام کارهایی که قرار است برای طراحی سایت شما انجام دهند، را مشاهده کنید. در این صورت متوجه خواهید شد که برای چه چیزهایی پول پرداخت می کنید.

تخصص حرفه ای

شاید بزرگ ترین مزیت استفاده از شرکت های با تجربه این باشد که شما از تخصص و تجربه طراحان حرفه ای بهره مند خواهید شد.

طراحی سایت

این شرکت ها با دارا بودن دانش و مهارت خاص در ارتباط، بازاریابی و تجربه کاربر، قادر به کمک رساندن به شما برای ایجاد یک وب سایت با بیشترین مقدار جذابیت و بهترین محتوا هستند. در نتیجه وب سایتی دریافت خواهید کرد که مردم را با کسب و کار شما آشنا می کند.

طراحی سایت سفارشی

اگر شرکت هایی که طراحی سایت را با قیمت های خیلی پائین در حد 100 هزار تومان انجام می دهند، را استخدام کنید، اطمینان داشته باشید سایتی که دریافت می کنید دارای مشکلات زیادی خواهد بود. این مشکلات مربوط به بارگذاری سایت، امنیت، محتوا و پشتیبانی سایت می شوند.

شرکت هایی که سایت شما را با هزینه بسیار پائین طراحی می کنند، معمولاً از قالب های آماده ای که سفارشی نشده است، استفاده می کنند. این قالب ها با نیاز شما هماهنگ نبوده و حاوی کدهای زیادی هستند که بدون استفاده بوده و تنها سرعت سایت شما را پایین می آورند.

یک شرکت حرفه ای، سایت شما را به گونه ای سفارشی می کند که مخصوص کار شما و نیازها شما باشد. و از قرار دادن کدهای اضافه خودداری می کند. در نتیجه سرعت بارگذاری سایت شما زیاد شده و کاربر راحت تر از آن بازدید خواهد کرد.

بهینه سازی برای موتورهای جستجو

برای اینکه یک سایت موفق باشد، باید استانداردهای مد نظر موتورهای جستجو را رعایت کند. طراحان سایت حرفه ای دانش و تخصص کامل در مورد جستجوگرها دارند. و می توانند سایت شما را به نحوی کارآمد که برای کسب و کار شما مناسب باشد، طراحی کنند.

طراحی سایت

این در صورتی است که شرکت های طراحی سایت ارزان برای این گزینه وقت زیادی صرف نمی کنند و سایت شما از نظر موتورهای جستجو، سایتی ضعیف بوده و رتبه خوبی به دست نخواهد آورد. در نتیجه سایت شما برای کاربران در دسترس نبوده و کسب و کار شما به خوبی معرفی نمی شود.

استخدام یک شرکت حرفه ای به معنای استخدام مهارت و تجربه افرادی است که مفهوم سئو را درک کرده و آن را به نحوی کارآمد پیاده سازی می کنند. در نتیجه سایتی دریافت خواهید کرد، که علاوه بر ظاهری جذاب و زیبا، به خوبی توسط موتورهای جستجو رتبه بندی می شود.

پشتیبانی پس از فروش

اگر از خدمات شرکتی ارزان استفاده کنید، از خدمات پشتیبانی بعد از دریافت سایت بی بهره خواهید ماند. اما یک شرکت معتبر، بعد از تحویل سایت نیز خدمات مشاوره و پشتبانی را به طور تخصصی انجام می دهد. و اگر شما بعد از مدتی در مورد سایت خود با مشکلی مواجه شوید، با تماس با شرکت می توانید مشکل خود را حل کنید.

در واقع زمانی که شما نگران حل مشکلات سایت خود نباشید، می توانید با خیالی آسوده به کسب و کار تخصصی خود پرداخته و برای افزایش فروش و سود شرکتتان تلاش کنید.

ارزانی همیشه یک ارزش محسوب نمی شود

طراحی سایت

زمانی که به دنبال شرکتی برای طراحی سایت خود هستید، گزینه ارزانی یک مورد وسوسه کننده به حساب می آید، و شما ترغیب می شوید با شرکت های ارزان قرارداد ببندید. که ممکن است در آینده ای نه چندان دور برای شما مشکلاتی را رقم بزند.

برای مثال، شرکت های ارزان معمولاً دارای تجربه کاری پائینی بوده و کارکنان برای جلب مشتری قیمت خود را پایین اعلام می کنند.

وب سایت ساخته شده توسط این شرکت ها ممکن است با تمام مرورگرها مورد آزمایش قرار نگرفته باشد. در نتیجه احتمال دارد که در برخی مرورگرها به خوبی نشان داده نشود. و این به معنی از دست دادن طیف زیادی از مشتریان بالقوه شما می باشد.

سالانه هزینه های زیادی صرف ارائه یکسری خدمات جهت تعمیر سایت های بی کیفیتی می شود که توسط شرکت های غیرحرفه ای و با هزینه های پائین ساخته شده اند.

برای جلوگیری از این مشکلات قبل از بستن قرارداد با یک شرکت به پیشینه و اعتبار آن دقت کنید. می توانید با دقت روی نمونه کارهای انجام شده آن شرکت متوجه شوید که شرکت تا چه حد در کار خود حرفه ای است.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%