0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت با لاراول

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول در چند سال اخیر رونق زیادی پیدا کرده و افراد زیادی به استفاده از آن در طراحی وب سایت علاقه مند شده اند.

لاراول چیست؟

در دنیای وب و طراحی وب سایت، کمتر کسی است که نام زبان برنامه نویسی php را نشنیده باشد. php یکی از معروف ترین و پرکاربردترین زبان های برنامه نویسی می باشد.

با این زبان می توان هم برای طراحی وب سایت و سمت کاربر برنامه نویسی کرد و هم کدهای سمت سرور را نوشت. به همین دلیل کاربرد آن بسیار زیاد است.

همچنین یادگیری آن نسبتاً راحت بوده و آموزش های آن به زبان فارسی در بسیاری از وب سایت ها وجود دارد. وب سایت های زیادی با این زبان ایجاد شده اند که از آن ها می توان به سایت Yahoo، ویکی پدیا، وردپرس و … اشاره کرد.

این زبان برنامه نویسی دارای چندین فریمورک است که کار کردن با این زبان برنامه نویسی را راحت تر می کند. یکی از این فریمورگ ها، لاراول (Laravel) می باشد.

در یک فریمورک، کدها به صورت از پیش آماده وجود دارند و برنامه نویسان می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. در لاراول نیز یکی از فریمورک های محبوب و معروف php است.

طراحی وب سایت

به گونه ای که php کاران علاقه زیادی به استفاده از آن برای طراحی سایت، از خود نشان می دهند. و این فریمورک توانسته است بین برنامه نویسان php طرفداران زیادی پیدا کند.

ویژگی های فریمورک لاراول

مهم ترین ویژگی و خصوصیت لاراول سادگی و راحتی در استفاده است. و به سادگی اطلاعات را مدیریت کرده و منتقل می کند.

توسعه دادن وب سایت های ایجاد شده با این فریمورک پس از ایجاد، آسان بوده و توسعه دهنده می تواند به راحتی آن را تغییر دهد. همچنین این فریمورک با ابزارهای زیادی ماننند Json هماهنگی دارد.

این فریمورک از معماری MVC استفاده می کند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%