0 اسپیناس وب اسپیناس وب

افتخار طراحی سایت بیش از ۱۷۰۰ کسب و کار ایرانی و خارجی

نمونه کارها

طراحی سایت انتشارات

نظاره گر پیشرفت کسب و کار خود باشید ، وقتی اسپیناس وب جرئی از تیم شما می شود

طراحی سایت انتشارات

می توان با اطمینان گفت که متأسفانه در ایران به بخش کتاب و کتاب خوانی اهیمت زیادی داده نشده است. و پیشرفت در این زمینه نیازمند همکاری همه جانبه مسئولین و مردم می باشد. طراحی سایت نیز می تواند نقش خوبی در این راستا ایفا کند.

با توجه به این که در چند سال اخیر استفاده مردم از دستگاه های هوشمند مانند موبایل و تبلت زیادتر شده است و حتی برای مطالعه کتاب ها از نرم افزار آن ها یا نسخه pdf کتاب استفاده می کنند؛ لذا مسئولین انتشارات باید به این قضیه توجه بیشتری نموده و فایل ها را به این صورت در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

طراحی سایت

مدیر یک انتشارات می تواند با سفارش طراحی وب سایت وارد دنیای اینترنت شده و به طور فراگیر محصولات خود را در دنیای مجازی وارد کند.

البته ممکن است کمی زمان گیر باشد که از همه محصولات نسخه الکترونیک آن را تهیه کرده و در وب سایت قرار دهند، اما کاری سودمند بوده و در طولانی مدت پاسخ خوبی خواهد داد.

امکانات طراحی سایت انتشارات

می توان در وب سایت امکان ثبت نام کاربران را قرار داد و فقط به آن ها اجازه استفاده از محصولات وب سایت را داد. و یا اینکه محصولات را برای فروش در وب سایت گذاشت.

طراحی سایت

اختصاص دادن قسمتی از سایت برای اخبار نیز می تواند مناسب این گونه وب سایت ها باشد. و مدیر وب سایت اخبار مربوط به کتاب و کتابخوانی را در آن منتشر کند.

اسلایدر وب سایت نیز بخش مهمی از آن می باشد. می توان با قرار دادن تصاویری جذاب از کتاب و مطالعه، جلوه زیبایی به وب سایت داد.

این وب سایت ها باید دارای گرافیکی جذاب باشند تا کاربر بعد از ورود به سایت از ماندن در آن و استفاده از بخش های مختلف آن لذت ببرد و زمان بیشتری را صرف مطالعه و کسب اطلاعات کند.

درگ کنید مشاهده بستن پخش
0%